    From: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ja już jestem przewrażliwiony? (Citi KK)
    Date: Tue, 15 Apr 2008 20:51:10 +0200

    RobertS wrote:
    > a tłumaczenie, że do wystawienia f-ry?
    > gdzie masz dane karty na f-rze? ewentualnie info, że płatność dokonana
    > kartą...

    Mnie się to wydaje również niedorzeczne, ale kierowałem się 3 czynnikami:
    - znana firma
    - procedury wewnętrzne których dziewczyna 'na linii' nie znała
    - fakt że bilet załatwiałem przez firmę w której pracuje, więc
    asystentka (która robiła mi przysługę) była molestowana przez nich...

    Dalej pytanie po co CVV? Może chcą się zabezpieczyć na wypadek, gdybym
    zgłosił fraud? Niech się eksperci wypowiedzą, ja nie wiem...

    P.