  • Data: 2008-04-15 19:48:03
    Temat: Re: Czy ja już jestem przewrażliwiony? (Citi KK)
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    news:fu2p3f$11nb$1@opal.icpnet.pl...

    > również rezerwowałem hotel i konieczne było podanie danych karty (imię i
    > nazwisko, numer i data ważności), ale CVV NIGDY ode mnie nie wymagano, ww.
    > jest potrzebny tylko do transakcji internetowych

    Od jakiegos czasu juz jest uzywany do platnosci TO. Np. eCard wymaga
    CVV2/CVC2 w przypadku TO...

    Płatności w Call Centre
    Podmiotom które umożliwiają swoim Klientom zakup towarów lub usług przez
    telefon oferujemy możliwość przyjmowania płatności kartami telefonicznie.

    eCard S.A. dostarcza oprogramowanie umożliwiające konsultantowi w Call
    Centre przyjęcie płatności kartą płatniczą. Wszystkie dane dotyczące
    transakcji podawane są konsultantowi za wyjątkiem informacji o karcie (numer
    karty, data ważności, numer CVV2/CVC2), które podawane są przez Klienta po
    przełączeniu go do systemu IVR.

    http://www.ecard.pl/platnosci-w-call-centre.htm

    Niestety nie wszedzie IVR jest zaintegrowany z systemem autoryzacji i wtedy
    konsultant wklepuje je do formularza.

    MK