  • From: "lukasz191" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Date: Thu, 13 Jun 2002 12:00:46 +0200

    Oczywiscie ze NIE, poniewaz konto firmowe bylo wykozystywane zgodnie z
    regulaminem tzn. z jego pomoca byly regulowane platnosci dot. dzialalnosci
    gospodarczej a wpływy na to konto moga pochodzic z dowolnych kont czy od
    osob prywatnych czy firm.
    Tak samo nie zostal naruszony regulamin konta osobistego gdyz z RORu mozna
    placic na dowolne rachunki osob prywatnych i firm oraz nie sluzyl ROR do
    regulowania platnosci wynikajacych z dzialalnosci gospodarczej.
    Jest tylko uzasadnienie decyzji banku: musial by byc w regulaminie zapis ze
    osoba nie moze miec jednoczesnie rachunku ROR i firmowego.
    Pozdrawiam Lukasz

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przypomnę:
    > Miał tam konto firmowe z którego wykonywał operacje związane z prowadzoną
    > działalnością gospodarczą. Do bodajże marca wszelkie wpłaty i wypłaty
    > gotówkowe dokonywane w okienku przyjmowane były bez żadnych prowizji. Od
    > marca bank wprowadził nową taryfe opłat w której za wpłaty pobierają 0.5%
    od
    > wpłacanej kwoty. Brat policzył że w ciągu roku musiałby zostawić bankowi
    > kilka tysięcy zł prowizji. Poradziłem mu aby otwożył sobie ROR na niego
    > wpłacał bezpłatnie gotówkę i przelewał na konto firmowe bez prowizji.
    Muszę