  • Data: 2002-06-13 13:02:42
    Temat: Re: Czy bank mógł tak zrobić ??? Długie
    Od: "Van GoGush" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoj przypadek jest zupelnie odmienny od tego co opisal Andrzej.

    ROR sluzyl do omijania oplat , jak sam napisal czy to jest ok ? moim zdniem
    nie ale to tylko moja opinia , lepiej bylo zmienic bank.

    > Sa takie przypadki, ze wolno wyprzedzac z prawej strony.

    Czy zawsze ?
    Sa takie banki ktore na to pozwalaja .. czy wszystkie ?

    Popatrz na to :
    [..]
    >Miał tam konto firmowe z którego wykonywał operacje związane z prowadzoną
    >działalnością gospodarczą[..]
    dalej
    [..]
    >otwożył sobie ROR na niego
    >wpłacał bezpłatnie gotówkę i przelewał na konto firmowe bez prowizji
    [..]
    >dokonał kilku wpłat na ROR, przelał na rachunek firmowy
    [..]
    i z ktorego prowadzil dzialalnosc ... no sorry ale dla mnie to omijanie
    regulaminow , przeciez nikt mu nie broni zmienic banku.
    Lepiej by zrobil gdyby zalozyl sobie ROR w innym banku i tam wplacal jesli
    by chcial utrzymac rachunek tutaj (choc to tez omijanie ale bardzie
    wyrafinowane ;) ) i przelewal na ten rachunek.

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu