  • 1. Data: 2002-10-08 14:43:03
    Temat: Czy U.S. czerpie korzysci podatkowe z prostytucji?
    Od: k...@n...net (Pani Maryla)

    Pytanie chociaz smieszne i prowokujace jest jak najbardziej powazne.
    Ale od poczatku.

    Powiedzmy, ze teoretycznie mam na kontach znaczna ilosc gotowki, samochody,
    nieruchomosci. I teraz skladam zeznanie podatkowe. Wiekszosc z tego majatku
    ma powyzej 5 lat wiec nie musze urzedowi skarbowemu tlumaczyc pochodzenia,
    ale powiedzmy, ze jest cos co jeszcze nie kwalifikuje sie do przedawnienia i
    teraz mam cos co to tlumaczy. Otoz na pytanie urzednikow skad mam i czy
    zostal zaplacony podatek mowie bezczelnie, ze z prostytucji. Po prostu param
    sie nierzadem od 10 lat, mam bardzo dobrych klientow, ktorzy placa mi
    wysokie stawki. A czy mam sie zglosic aby sie opodatkowac w Urzedzie
    Skarbowym, czy U.S. bierze podatek i czerpie korzysci z mojego nierzadu?

  • 2. Data: 2002-10-08 14:51:27
    Od: "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Pani Maryla" <k...@n...net> napisal w wiadomosci
    tp...
    [...]

    > Skarbowym, czy U.S. bierze podatek i czerpie korzysci z mojego nierzadu?
    Nie.
    KJ

  • 3. Data: 2002-10-08 14:55:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Pani Maryla wrote:

> [...]
    > wysokie stawki. A czy mam sie zglosic aby sie opodatkowac w Urzedzie
    > Skarbowym, czy U.S. bierze podatek i czerpie korzysci z mojego

    A nie trzeba tego zglosic jako "inne zrodlo dochodu" i placic zaliczek
    samodzielnie?

    PS, jest grupa o podatkach, bo to nic z bankami nie ma wspolnego

  • 4. Data: 2002-10-08 15:09:24
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    param
    > sie nierzadem od 10 lat, mam bardzo dobrych klientow, ktorzy placa mi

    Ten dochód jest nieopodatkowany i nie trzeba go zglaszac.
    jest tylko jeden problem.
    Wielu tak próbowalo i US oraz sady nie daja temu wiary
    Trzeba po prostu udowodnic , ze jest sie prostytutka.
    Czyli wielu np dzielnicowy, klienci, sasiedzi, ochrona hotelu musi to
    potwierdzic.

    Ile wg ciebie minister czy biznesmen zaplaci kurtyzanie ?????
    Milion rocznie ??? - skad mial?

    A de facto skad masz te miliony?????

  • 5. Data: 2002-10-08 15:15:57
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    Urzad Skarbowy, a co za tym idzie Panstwo nie może chyba być
    sutenerem...

  • 6. Data: 2002-10-08 15:21:04
    Od: o...@w...pl (Marecki)

> [...]
    > hotelu musi to potwierdzic.
    >
    > Ile wg ciebie minister czy biznesmen zaplaci kurtyzanie ?????

    No przeciez pisala, ze z ..dupy..

    A możesz powiedziec, ze pracowalas jako call girl, a taka wcale nie musi
    byc znana ochronie hotelu, dzielnicowemu czy sasiadom, bo sama jezdzi
    (dyskrecja zapewniona?) do klientow i to bogatych, bo czytalem, ze sa
    takie co biora i 10 tys za nocke. Poza tym możesz powiedziec, ze 5 lat
    temu bylas takowa za granica i wówczas tez chyba mogą sobie pomarzyc o
    Twoich 'zdobyczach'

  • 7. Data: 2002-10-08 15:33:38
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Marecki" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > takie co biora i 10 tys za nocke. Poza tym możesz powiedziec, ze 5 lat
    > temu bylas takowa za granica i wówczas tez chyba mogą sobie pomarzyc o

    Liczymy?
    10 tys za noc to tanio czy drogo ?
    W roku może zarobić około 3 milionów
    Za 10 lat 30 milionów.
    A reszta ?

  • 8. Data: 2002-10-08 19:17:58
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Urzad Skarbowy, a co za tym idzie Panstwo nie może chyba być
    > sutenerem...

    A dlaczego nie ?
    Skoro jest złodziejem, bo co stale okrada własnych obywateli z pieniędzy, to
    chyba równie dobrze mogłoby być i sutenerem ;-)

    Pix

  • 9. Data: 2002-10-08 19:32:57
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    Pewnie niedlugo Panstwo będzie tez i sutenerem, masz racje

  • 10. Data: 2002-10-08 20:12:41
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    .
    > Pewnie niedlugo Panstwo będzie tez i sutenerem, masz racje

    Kto się nie zgadza z tezą:
    państwo to największy złodziej!
    Zgodnie z prawem