    From: k...@n...net (Pani Maryla)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy U.S. czerpie korzysci podatkowe z prostytucji?
    Date: 8 Oct 2002 16:43:03 +0200

    Pytanie chociaz smieszne i prowokujace jest jak najbardziej powazne.
    Ale od poczatku.

    Powiedzmy, ze teoretycznie mam na kontach znaczna ilosc gotowki, samochody,
    nieruchomosci. I teraz skladam zeznanie podatkowe. Wiekszosc z tego majatku
    ma powyzej 5 lat wiec nie musze urzedowi skarbowemu tlumaczyc pochodzenia,
    ale powiedzmy, ze jest cos co jeszcze nie kwalifikuje sie do przedawnienia i
    teraz mam cos co to tlumaczy. Otoz na pytanie urzednikow skad mam i czy
    zostal zaplacony podatek mowie bezczelnie, ze z prostytucji. Po prostu param
    sie nierzadem od 10 lat, mam bardzo dobrych klientow, ktorzy placa mi
    wysokie stawki. A czy mam sie zglosic aby sie opodatkowac w Urzedzie
    Skarbowym, czy U.S. bierze podatek i czerpie korzysci z mojego nierzadu?