  • 11. Data: 2002-10-08 21:04:38
    Temat: Re: Czy U.S. czerpie korzysci podatkowe z prostytucji?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Kto się nie zgadza z tezą:
    > państwo to największy złodziej!
    > Zgodnie z prawem

    Hmm...po pewnym namyśle dochodzę do wniosku, że może Państwo to
    jednak nie złodziej.
    Zwykły złodziej dokonuje bowiem zaboru mienia na ogół bez żadnej wiedzy
    prawowitego właściciela i stara się to robić niezauważony - tymczasem to co
    uprawia nasze Państwo jest tak bezczelne, że raczej podpadałoby pod czyn
    określany w stosownym kodeksie jako "wymuszenia rozbójnicze" ;-)

    Pix

  • 12. Data: 2002-10-08 21:26:55
    Od: "Paweł" <b...@u...pko.pl>

> [...]
    > uprawia nasze Państwo jest tak bezczelne, że raczej podpadałoby pod czyn
    > określany w stosownym kodeksie jako "wymuszenia rozbójnicze" ;-)

    w kodeksie znane jest też pojęcie "kradzieży zuchwałej" - np. ktos w biały
    dzień na oczach ludzi okrada samochód i ucieka

    natomiast masz rację bo Państwo robi to wszystko grożąc i terroryzując swoim
    aparatem przymusu (policją, skarbówka) jest to wiec rzeczywiście "rozbój w
    biały dzień"

  • 13. Data: 2002-10-09 06:56:25
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Pani Maryla" <k...@n...net> wrote in message
    tp...
    [.....]
> [...]
    > ma powyzej 5 lat wiec nie musze urzedowi skarbowemu tlumaczyc
    pochodzenia,
    > ale powiedzmy, ze jest cos co jeszcze nie kwalifikuje sie do przedawnienia
    > teraz mam cos co to tlumaczy. Otoz na pytanie urzednikow skad mam i czy
    > zostal zaplacony podatek mowie bezczelnie, ze z prostytucji. Po prostu
    param
    > sie nierzadem od 10 lat, mam bardzo dobrych klientow, ktorzy placa mi
    > wysokie stawki. A czy mam sie zglosic aby sie opodatkowac w Urzedzie
    > Skarbowym, czy U.S. bierze podatek i czerpie korzysci z mojego nierzadu?

    możesz też powiedzieć, że z handlu przydrożnego ,np jagodami, runem leśnym
    to też nie jest opodatkowane, a może przynosić dochód :)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 14. Data: 2002-10-09 07:24:04
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > uprawia nasze Państwo jest tak bezczelne, że raczej podpadałoby pod czyn
    > określany w stosownym kodeksie jako "wymuszenia rozbójnicze" ;-)

    O taaaaaaaak......
    To mi sie podoba!
    Państwo to największa MAFIA ???? I nie znosi konkurencji :-)
    Czy należy z tym walczyć ????

  • 15. Data: 2002-10-09 08:11:52
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > uprawia nasze Państwo jest tak bezczelne, że raczej podpadałoby pod czyn
    > określany w stosownym kodeksie jako "wymuszenia rozbójnicze" ;-)

    w ciemnej uliczce na goscia napada bandzior i krzyczy
    - oddawaj mi swoje pieniadze
    na to gosc
    - Panie ale tak nie mozna, przeciez ja jestem ministrem
    na to zlodziej
    - a przepraszam, to co innego - w takim razie oddawaj MOJE pieniadze

    --
    A.S.

  • 16. Data: 2002-10-09 09:06:06
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - a przepraszam, to co innego - w takim razie oddawaj MOJE pieniadze

    DOBRE...:-)))

    Za niedługo być może wejdzie ustawa o abolicji i deklaracjach majatkowych.
    To ułatwi znacznie zycie "bandziorom"

    "Na tacy" konkurencja państwa (czyli obywatele) poda swój majątek pod groźbą
    kary za złe obliczenie go.
    Uczciwi ludzie mający dostep do danych w US za "małe co nieco" chętnie takie
    zestawienia sprzedadzą.
    Na nic certyfikaty tajności :-(

  • 17. Data: 2002-10-09 11:05:02
    Od: d...@p...com

> [...]
    > wysokie stawki. A czy mam sie zglosic aby sie opodatkowac w Urzedzie
    > Skarbowym, czy U.S. bierze podatek i czerpie korzysci z mojego nierzadu?

    Witaj
    Dopuki deklaracji majątkowych nie ma zgłaszc nic nie musisz.
    co do docodu z prostytucji..
    Była kiedyś podobno taka sprawa w jednym z warszawskkich US.
    Facet zapytany(zapewne podkablowany przez sąsiada) o pochodzenie majatku podał
    że z prostytucj(własnej!- sprowadził nawet świadka- "klienta")
    Najpierw chcieli mu dokopać ze stręczy ale nie mieli poszkodowanych wiec ...
    podobnie z przestępsxtwami przeciw mieniu.
    Potem że prowadzi nierejestrowaną dzialalność ale nie było jak zarejestrować
    wiec kazali mu założyć książkę i płacić ryczałt(usługi dla ludności) ale
    odmówił bo "przeszedł w stan spoczynku".
    w finale zrobili mu wycene majątku i przywalili podatek od darowizny - 7% bez
    kar i odsetek(bo NIE MA OBOWIĄZKU EWIDENCJI TEGO DOCHODU - podobnie jak np.
    Związki wyznaniowe, ale w przeciwieństwie do tych ostatnich jest w świetle
    prawa podatnikiem.)
    I na co komu abolicja??!
    Dominik
    Ps.
    1. Państwo nie czerpie korzyści. Żadnych!
    2. Państwo czerpie podatki a następnie je trwoni.
    Gdyby miał miejsce przypadek 1 to system skarbowy byłby szczelniejszy i termin
    szara strefa odnosił by sie do oświetlenia przednmieść albo krajów azjatyckich.
    Korzyść jest w racjonalny sposób planowana, szacowana, INWESTOWANA itp...
    widząc na kolejne budzety, tzw. politykę fiskalną i przyrost regulacji i
    komplikacji podatków mam wrażenie że każdy kolejny rząd stara się zmniejszyć
    bezrobocie i wygenerować rozwój gospodarczy w oparciu o rozwój usług...
    księgowych. Jest to zaiste 3 droga rozwoju nieznana dotąd na świecie. Bo
    przecież nie wypada mi jako wierzącemu w swój kraj obywatelowi nawet myśleć że
    co i raz dorywa sie do żłoba horda dyletantów bez planu i pojęcia o
    elementarnych zasadach rynku i ekonomii z ambicją wyłącznie NAPCHANIA KIEBZY
    SOBIE I KOLESIOM. Prawda?