    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy POPiSowy "dołek" będzie w pierwszym kwartale 2016?
    Date: Wed, 09 Dec 2015 16:57:17 +0100

    A. Filip wrote:

    > Na PO robi w sporawej części uzasadnioną "publiczną krytykę" PiSPolski
    > (zasadność ostro traci na analizach "a co samo PO robiło").
    > Czy wasze analizy polityczno-giełdowe sugerują że dołek z tego powodu WPGP
    > może osiągnąć w pierwszym kwartale 2016 albo kiedyś w 2016?

    Czy złodziej nie może mówić, ze ktoś inny kradnie? Dziwi mnie maniera, że
    uwagę skupia się nie na tym co zostało powiedziane tylko na tym kto to
    powiedział. jak rudy mówi, że 2+2=4 to to nie jest prawda bo jest rudy i
    jego ojciec był w SB, jak garbaty to powie to jest prawda bo jest garbaty i
    jego ojciec był robotnik internowany. Mnie to śmieszy.
    Co do analiz giełdowych to nie mam nic do powiedzenia. Reaguje na ruch ceny
    czyli na to co się stało w przeszłości. Nic nie umiem powiedzieć o
    przyszłości. Działam według zasady: jak cena rośnie to kupuj, a jak spada to
    sprzedaj.