  • Data: 2015-12-09 17:08:59
    Temat: Re: Czy POPiSowy "dołek" będzie w pierwszym kwartale 2016?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@g...pl> pisze:

    > Czy złodziej nie może mówić, ze ktoś inny kradnie? Dziwi mnie maniera, że
    > uwagę skupia się nie na tym co zostało powiedziane tylko na tym kto to
    > powiedział. jak rudy mówi, że 2+2=4 to to nie jest prawda bo jest rudy i
    > jego ojciec był w SB, jak garbaty to powie to jest prawda bo jest garbaty i
    > jego ojciec był robotnik internowany. Mnie to śmieszy.

    Nie zgadzam się (politycznie) w większości w przełożeniu na bieżącą sytuacje
    ale to już dyskusja zasadniczo na news:pl.soc.polityka

    > Co do analiz giełdowych to nie mam nic do powiedzenia. Reaguje na ruch ceny
    > czyli na to co się stało w przeszłości. Nic nie umiem powiedzieć o
    > przyszłości. Działam według zasady: jak cena rośnie to kupuj, a jak spada to
    > sprzedaj.

    Ależ ta grupa ma większy sens jak się wyjdzie poza horyzont daytrading.
    Ja wyznaje zasadę że w dłuższej perspektywie inwestycyjnej najpierw stawia się
    hipotezę inwestycyjną a potem się sprawdza kiedy można nią już sobie dupę
    podetrzeć ;-)

    --
    A. Filip ,,Twoje pieniądze, twoje ryzyko, twój zysk albo strata"
    Najlepszym z ludzi jest ten, kto dobrze widzi swoje błędy.