    From: "Greg" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Czy Maliszewski ma racje ?
    Date: Wed, 14 Jan 2009 16:15:49 +0100

    Uzytkownik "Maciej Zywno" <m...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:gkktml$t82$1@inews.gazeta.pl...

    > To jak? Przeczytales w ogole tamten post czy nie? Hint: tam jest mowa o
    > automatycznym przewalutowywaniu kredytow za pare lat na euro.

    I z niego wynika niepodwazalny fakt, ze Kowalski za 10 lat bedzie placil w
    jakiejs konkretnej walucie?
    OK. To ja na swoim blogu dzis napisze ze Nowak za 7 lat bedzie placil w
    rupiach.

    > Nie wiadomo czy warto przewalutowac teraz czy za miesiac czy za rok czy za
    > 5 lat. Roznica jest taka, ze teraz Ty mozesz zdecydowac, kierujac sie
    > mniej lub bardziej sensownymi wg Ciebie przeslankami, a pozniej nie
    > bedziesz mial nic do gadania.

    A to dlaczego?
    Pózniej tez bedziesz mógl przewalutowac. Z EUR na inna walute.
    Nadal nie wyjasniles dlaczego decyzja podjeta dzis jest obarczona mniejszym
    ryzykiem niz jej nie podjecie.