  • Data: 2009-01-14 16:39:34
    Temat: Re: Czy Maliszewski ma racje ?
    Od: "Greg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:gkl0e4$5v6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jak sie nie dogadasz to bedzie automatyczne przewalutowanie i nie tylko
    > (hint : wibor3m).
    > Sądzisz że intytucje charytatywne jakimi niewątpliwie są banki
    > wykorzystają fakt "przymusowej" zmiany umowy ( ze względu na brak
    > możliwości kontynuacjji juz istniejącej ) do zaproponowania
    > korzystniejszych warunków kredytowania ( np obniżą marżę kredytową ) ?

    Obecne marże na kredytach złotówkowych sa niższe niż na walutowych.
    Więc nie wiem czy to taki dobry interes z tym przewalutowaniem na dziś.
    Jesli nie zrobisz nic, to przy wchodzeniu do strefy, bank przewalutuje
    kredyt ale marża zostanie złotówkowa (tj. taka, której możesz normalnie nie
    dostać przy kredycie eurowym).