  • 1. Data: 2002-02-06 19:26:01
    Temat: Czy KB upada?
    Od: "Stanisław" <s...@b...pl>

    Ostatnio w KB zle sie dzieje- redukuja etaty i podobno chca poobnizac pensje
    pracownikom. Poniewaz najwieksze koszty to osobowe znaczyloby, ze bank ma
    slaba kondycje. Czy trzeba uciekac z forsa ?. Moze ktos slyszal jakies
    plotki?
    pozdrawiam
    zaniepokojony Stach.

  • 2. Data: 2002-02-06 22:44:08
    Temat: Re: Czy KB upada?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > pracownikom. Poniewaz najwieksze koszty to osobowe znaczyloby, ze bank ma
    > slaba kondycje. Czy trzeba uciekac z forsa ?. Moze ktos slyszal jakies

    Slyszec nie slyszalem, ale chyba ucieczka nie bylaby madrym pomyslem.
    Czy z BZWBK uciekaja klienci?
    A jest redukcja 21%...
    z Pekao SA to samo - ciecia ze ho ho, i co???

    Reasumujac - czasem lepiej obnizyc niz zwolnic, a ze sytuacja jest jaka
    jest - to KB chce to wykorzystac i tyle.

    Dlatego moim (skromnym ;) zdaniem nie ma co sie brac za ucieczke

  • 3. Data: 2002-02-06 23:45:20
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > jest - to KB chce to wykorzystac i tyle.
    >
    > Dlatego moim (skromnym ;) zdaniem nie ma co sie brac za ucieczke

    Nie chce nic mowic ale nawet gdyby sytuacja byla piekna to i tak w tym
    zacofanym(jeszcze) sektorze gospodarki beda duze zwolnienia z cieplych
    posadek, a najlepsze jest to ze przybedzie posad dla informatykow ;))

  • 4. Data: 2002-02-07 13:43:40
    Od: pit <"pit(bez nawiasu)"@solid.pl>

    "Stanisław" wrote:

> [...]
    > pracownikom. Poniewaz najwieksze koszty to osobowe znaczyloby, ze bank ma
    > slaba kondycje. Czy trzeba uciekac z forsa ?. Moze ktos slyszal jakies

    Zwlaszcza, ze podniesli ostatnio oplaty za prowadzenie kont np. VIP za 6
    zl (o 100 %), nie dajac nic w zamian, a do tego obsluga poza kolejnoscia
    dla posiadaczy Ekstrakonta-VIP jest nadal fikcja (przynajmniej w III o.
    w Gdansku), do tego w ramach tej oplaty zlecenia stale sa platne i
    przelewy tez.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-02-07 14:20:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > dla posiadaczy Ekstrakonta-VIP jest nadal fikcja (przynajmniej w III o.
    > w Gdansku), do tego w ramach tej oplaty zlecenia stale sa platne i

    Fortis podniosl z 4 zl do 8 zl za e-pakiet- to znaczy ze upada??? ;)

  • 6. Data: 2002-02-07 14:22:26
    Od: pit <"pit(bez nawiasu)"@solid.pl>

    AMRA wrote:

    > Fortis podniosl z 4 zl do 8 zl za e-pakiet- to znaczy ze upada??? ;)

    Nie. Znaczy, ze zmiany sa na gorsze, a nie na lepsze.
    --
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2002-02-07 16:25:42
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    "pit" <"pit(bez nawiasu)"@solid.pl> wrote in message
    > "Stanisław" wrote:
    [...]
    > a do tego obsluga poza kolejnoscia
    > dla posiadaczy Ekstrakonta-VIP jest nadal fikcja (przynajmniej w III o.)

    To KB kiedykolwiek cos takiego obiecywal? A kolejki maja jedne z
    najdluzszych...

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    --- Sygnaturka poszla sobie na spacer i nie wiadomo kiedy wróci

  • 8. Data: 2002-02-07 18:20:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To KB kiedykolwiek cos takiego obiecywal? A kolejki maja jedne z
    > najdluzszych...

    A liczysz w tym PKO BP i Pekao SA ?

  • 9. Data: 2002-02-07 19:03:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Otwieraja bankowosc elekotrniczna a w zwiazku z tym maja prawo spodziewac
    sie mniejszych kolejek, mniejsze koszty obslugi (roznica miedzy operacja
    wkonana przez Internet a w okienku w USA - czyli w Polsce jest pewnie duzo
    wieksza roznica - jak 1 do 107), mniej papierkowej roboty i tak dalej i tak
    dalej.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 10. Data: 2002-02-07 19:08:53
    Od: "Stanisław" <S...@a...waw.pl>

    Podwyzki opłat za usługi to jedna sprawa, a obnizenie pensji pracownikom to
    co innego. Jak będą pracowali ludzie za parę groszy? Czy polepszy się jakość
    i znikną kolejki? Nawet jesli KB nie ogłosi upadłosci to jest kiepsko, tym
    bardziej ze słyszałem o aferze na kilkadziesiąt milionów w Legnicy. Ciepłych
    posadek w bankach już nie ma (siostra pracuje ok 10 godz. dziennie to wiem
    co nieco), no chyba że za biurkiem w centrali.
    pozdrawiam