  • 1. Data: 2005-03-19 18:06:14
    Temat: Czy ING Bank Śląski pobiera opłate za wpłate na konto?
    Od: necik <n...@s...pl>

    Witam,
    Musze wpłacić około 250 zł. na konto pewnej firmy posiadasjącej konto w
    tym banku.
    Zależy mi na w miarę szybkim zaksięgowaniu wpłaty, dlatego zastanawiam
    się czy jechać przez całe miasto specjalnie do oddziału tego banku czy
    lepiej np. przez Inteligo.

  • 2. Data: 2005-03-19 18:16:14
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    necik <n...@s...pl> napisał(a):
> [...]
    > Zależy mi na w miarę szybkim zaksięgowaniu wpłaty, dlatego zastanawiam
    > się czy jechać przez całe miasto specjalnie do oddziału tego banku czy

    W każdej placówce ING Banku Śląskiego, wpłacisz pieniądze na to konto bez
    prowizji. Wpłata będzie zaksięgowana od razu, ewentualnie po paru minutach.
    Pozdro,
    Damian

  • 3. Data: 2005-03-19 18:27:10
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > W każdej placówce ING Banku ?l?skiego, wpłacisz pieni?dze na to konto bez
    > prowizji. Wpłata będzie zaksięgowana od razu, ewentualnie po paru minutach.

    A jak dobrze pojdzie to dostaniesz pełne dane osobowe właściciela konta
    ;-) Akurat tutaj to firma ... ale w przypadku osoby prywatnej to bywa
    ciekawa nagroda ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-03-19 18:40:48
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A jak dobrze pojdzie to dostaniesz pełne dane osobowe właściciela konta
    > ;-) Akurat tutaj to firma ... ale w przypadku osoby prywatnej to bywa
    > ciekawa nagroda ;-)

    niezły patent na zdobycie danych!
    myślę że to przejdzie w wiekszosci banków

  • 5. Data: 2005-03-19 18:50:38
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > myślę że to przejdzie w wiekszosci banków

    To przechodzi pod warunkiem, ze "pani" bedzie myslala, ze jestes
    wlascicielem konta. Czyli trzeba wybrac oddzial raczej daleko od
    mieszkania wlasciciela i podac numer konta z pamięci ... ;-) To
    zazwyczaj wystarcza. Wtedy robisz profesjonalne wrazenie wlasciciela
    konta ;) Ja niejednokrotnie wplacalem gotowke w ING, mialem tam konto
    przez ponad 5 lat. Do wplaty nigdy nie potrzebowalem dowodu tozsamosci,
    podawalen numer z pamieci i zawsze otrzymywalem potwierdzenie na ktorym
    byl moj pełny adres zameldowania. Co za profesjonalny bank to był ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-03-19 19:06:11
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2005 18:16:14 +0000 (UTC), Damian Kuczera naskrobał(a):

    > W każdej placówce ING Banku Śląskiego, wpłacisz pieniądze na to konto bez
    > prowizji. Wpłata będzie zaksięgowana od razu, ewentualnie po paru minutach.

    na jakiej podstawie te optymistyczne dane? bo na pewno nie z TOiP.

    btw: min 0,35%+4 zl

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2005-03-19 19:53:29
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    > na jakiej podstawie te optymistyczne dane? bo na pewno nie z TOiP.
    > btw: min 0,35%+4 zl
    czytać nie umiemy?

    "Wpłata gotówki na rachunki:
    a) klientów indywidualnych (oszczędnościowo-rozliczeniowe,
    oszczędnościowe), w złotych, prowadzone w ING Banku Śląskim - bez opłat

    b) pozostałe prowadzone w ING Banku Śląskim 0,3 % kwoty wpłaty i 4 zł"

  • 8. Data: 2005-03-19 19:54:58
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2005 20:53:29 +0100,
    osoba podpisana: Kowalski <b...@a...ru>
    napisała:
> [...]
    > oszczędnościowe), w złotych, prowadzone w ING Banku Śląskim - bez opłat
    >
    > b) pozostałe prowadzone w ING Banku Śląskim 0,3 % kwoty wpłaty i 4 zł"

    No właśnie. A firma nie ma konta _klientów_indywidualnych_

    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 9. Data: 2005-03-19 20:04:41
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    > No właśnie. A firma nie ma konta _klientów_indywidualnych_
    a tak, przyznaje racje, mój błąd

  • 10. Data: 2005-03-20 00:28:28
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-19 19:50, KrzysiekPP wrote:

    > Do wplaty nigdy nie potrzebowalem dowodu tozsamosci,
    > podawalen numer z pamieci i zawsze otrzymywalem potwierdzenie na ktorym
    > byl moj pełny adres zameldowania. Co za profesjonalny bank to był ...

    Jak wpłacam w pkobp na konto inteligo to podaję tylko karteczkę z
    numerem konta i też automatycznie przyjmują że jestem właścicielem konta.

    --
    Peet