eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku? › Re: Czemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku?
  • Data: 2002-11-11 08:58:08
    Temat: Re: Czemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Michał Witkowski <m...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqmrsa$ev0$...@n...onet.pl...
    >
    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:6fa3.000012c5.3dceebeb@newsgate.onet.pl...
    > > Czy PKO BP nie moglby tej opcji dac dla swoich klientow? Wygodniejsze
    > byloby to
    > > niz, wchodzenie do oddzialu i drukowanie ostatnich operacji na rachunku
    w
    > > terminalach, jesli jeszcze jest dostepny w danym oddziale.
    >
    > PKO BP S.A. nie ma odmiejscowionych rachunków, tzn. saldo mozesz sprawdzic
    > tylko w oddziale, ktory prowadzi Twoje konto, tak samo jest z wykonaniem
    > przelwu.

    Prawda,

    > Placac ich VE w sklepie, czy wyplacajac kase z bankomatu, nie
    > patrza na to czy masz pieniadze na koncie, tylko czy masz dostepny
    > odpowiedni limit..Majac np 100 pln na koncie, a limit wyplat z bankomatu
    > 500 pln, mozesz wyplacic 500pln.

    Nieprawda. Zmienilo sie bodaj w pierwszym polroczu br.
    Wystarczy przeczytac co wyswietla bankomat przed kazda wyplata ("...tylko do
    wysokosci dostepnych srodkow na koncie" czy cus podobnistego)

    --
    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1