eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku? › Re: Czemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku?
  • Data: 2002-11-11 12:56:58
    Temat: Re: Czemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku?
    Od: Dawid Świtała <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6fa3.00001378.3dcf9a5e@newsgate.onet.pl...

    > A czy byłeś w oddziale wrocławskim czy pruszkowskim? Przynajmniej
    częściowe
    > odmiejscowienie byłoby gdybyś to mógł sprawdzić np. w oddziale poznańskim.
    > Mówię o częściowym bo podejrzewam, że PKOBP posiada "wewnętrzną"
    komunikację
    > pomiędzy swoimi oddziałami. Tak jak już tu powiedziano, pełne
    odmiejscowienie
    > jest wtedy, gdy jest centralna baza danych.
    PKO pracuje nad tym .. jest już tzw. CESAR wiec ksiegowania prawie on-line
    Dodatkowo wspomne ze nie widze problemoow w sprawdzemniu stanu konta ..BA!
    wyplaty
    z konta na podstawie DO prowadzonego w Poznaniu w oddziale w Sanoku [sam
    testowalem
    miesiac temu]

    > Co więcej wszystkie operację musza odbywać się w trybie on-line.

    AFAIK sa online ..tj. z opoznieniem rzedu 15 minut - 1 godzina ale sa :))))

    > PS. Kilka banków w Polsce posiada już takie systemy. Jednak PKOBP do nich
    nie
    > należy.

    Najdziwniejsze jest to ze to chyba chodzi tylko o przeprogramowanie
    bankoamtow..
    Bo jesli masz na koncie np. 89 zl a kcesz 90 to skubany pokaze ze "stan
    rachunku wynosi 89zl czy chcesz wyplacic kwote nizsza .?" ... to czemu nie
    ma qrde klawisza "Stan konta" ??? :))
    Dziwne praktyki ..

    --
    Pozdrawiam,