eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku? › Re: Czemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku?
  • Data: 2002-11-11 11:54:06
    Temat: Re: Czemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > 11 lis 2002 o 00:59 GMT
    > Michał Witkowski
    >
    > No więc w jaki sposób w piątek udało mi się sprawdzić stan konta na rachunku
    > prowadzonym przez wrocławski oddział PKO BP w oddziale pruszkowskim?
    >
    > Pozdr
    >
    > Czarek Gorzeński
    A czy byłeś w oddziale wrocławskim czy pruszkowskim? Przynajmniej częściowe
    odmiejscowienie byłoby gdybyś to mógł sprawdzić np. w oddziale poznańskim.
    Mówię o częściowym bo podejrzewam, że PKOBP posiada "wewnętrzną" komunikację
    pomiędzy swoimi oddziałami. Tak jak już tu powiedziano, pełne odmiejscowienie
    jest wtedy, gdy jest centralna baza danych. Wtedy nie ma znaczenia w jakim
    oddziale założyłeś rachunek. Przychodząć do innego jesteś obsługiwany tak jak
    byś w nim założył rachunek. Co więcej wszystkie operację musza odbywać się w
    trybie on-line. Pozdrowienia Tensor1.
    PS. Kilka banków w Polsce posiada już takie systemy. Jednak PKOBP do nich nie
    należy.