eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku? › Re: Czemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku?
  • Data: 2002-11-10 23:59:09
    Temat: Re: Czemu bankomaty PKOBP nie pozwalaja na sprawdzenia salda rachunku?
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6fa3.000012c5.3dceebeb@newsgate.onet.pl...
    > Czy PKO BP nie moglby tej opcji dac dla swoich klientow? Wygodniejsze
    byloby to
    > niz, wchodzenie do oddzialu i drukowanie ostatnich operacji na rachunku w
    > terminalach, jesli jeszcze jest dostepny w danym oddziale.
    >
    > --

    PKO BP S.A. nie ma odmiejscowionych rachunków, tzn. saldo mozesz sprawdzic
    tylko w oddziale, ktory prowadzi Twoje konto, tak samo jest z wykonaniem
    przelwu. Placac ich VE w sklepie, czy wyplacajac kase z bankomatu, nie
    patrza na to czy masz pieniadze na koncie, tylko czy masz dostepny
    odpowiedni limit..Majac np 100 pln na koncie, a limit wyplat z bankomatu
    500 pln, mozesz wyplacic 500pln.

    Pozdr. Michał Witkowski



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1