  • 1. Data: 2003-05-16 08:00:59
    Temat: Czechy - szantazysta i karty
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Mam nadzieje, ze jeszcze nie bylo. Niezle :-))

    http://fakty.interia.pl/news?inf=386873

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 2. Data: 2003-05-16 08:17:41
    Temat: Re: Czechy - szantazysta i karty
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > Mam nadzieje, ze jeszcze nie bylo. Niezle :-))
    >
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=386873

    Ten szatnazysta jest po prostu glupi a policja czeska nie lepsza. Trzeba
    bylo wydac karty, przeslac PIN na telefon i monitorowac wszystkie bankomaty.
    W momencie autoryzacji transakcji pod bankomatem zwinac klienta i miec
    spokoj. Dziwie sie ze wola ciagnac to dalej zamiast zalatwic to w ten
    sposob - szybko i bezbolesnie.

    D.

  • 3. Data: 2003-05-16 08:36:34
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Dave napisał(a):

    > Ten szatnazysta jest po prostu glupi a policja czeska nie lepsza. Trzeba
    > bylo wydac karty, przeslac PIN na telefon i monitorowac wszystkie bankomaty.
    zorganizowac w jeden dzien 100k kart?
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 4. Data: 2003-05-16 08:37:03
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > W momencie autoryzacji transakcji pod bankomatem zwinac klienta i miec
    > spokoj. Dziwie sie ze wola ciagnac to dalej zamiast zalatwic to w ten

    A nie obawiasz się, że mógł wyjechać z Czech do kraju Zulugula i tam w Banku
    wpłacić pieniążki z karty na konto. Potem przelać je gdzieś indziej itd.

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-05-16 08:43:30
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Piotr,

    Friday, May 16, 2003, 10:37:03 AM, you wrote:

    PS> A nie obawiasz się, że mógł wyjechać z Czech do kraju Zulugula i tam w Banku
    PS> wpłacić pieniążki z karty na konto. Potem przelać je gdzieś indziej itd.

    Przeciez mozna by po prostu monitorowac te karty, przeciez musi
    nastapic ich autoryzacja przy wyplacie. I co za roznica czy jest to
    kraj Zulugula czy jakis inny?

    Pzdr
    Konlin

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 6. Data: 2003-05-16 08:49:39
    Od: b...@o...pl

    Banku

    > Przeciez mozna by po prostu monitorowac te karty, przeciez musi
    > nastapic ich autoryzacja przy wyplacie. I co za roznica czy jest to
    > kraj Zulugula czy jakis inny?

    Jeśli te karty będą o tym samym numerze ;) to sznatażysta może podać PIN do
    publicznej wiadomości i..... ;) on się zadowoli mniejszą kowtą a posiadacze
    kart ruszą do bankomatów i kto go namierzy ??? ;)

    M.S.

  • 7. Data: 2003-05-16 08:49:48
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > W momencie autoryzacji transakcji pod bankomatem zwinac klienta i miec
    > spokoj. Dziwie sie ze wola ciagnac to dalej zamiast zalatwic to w ten

    Tak, ale jeszcze tysiace innych czytelnikow metra korzystając z
    okazji bedzie probowało szczescia i trafic PIN i co wtedy ?
    Przy kazdym bankomacie conajmniej 2 oficerow, a do nawet
    jak trafia na szantazyste to powie ze strzelil PIN i ewent za probe
    nieuzasadnionego wzbogacenia sie, a nie za wymuszenie okupu
    trafi przed sąd. Wg mnie niezly sobie obmyslił sposób przekazania
    pieniedzy.

    Pozdrawiam
    axell

  • 8. Data: 2003-05-16 08:49:49
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Konlin wrote:

    > Przeciez mozna by po prostu monitorowac te karty, przeciez musi
    > nastapic ich autoryzacja przy wyplacie. I co za roznica czy jest to
    > kraj Zulugula czy jakis inny?

    dokladnie. A poza tym wtedy przestanie szantazowac kraj i bedzie go mozna
    monitorowac za granica. Potwierdzenie faktu ze jest za granica moze tez byc
    wykorzystane do wyzerowania konta.

    D.

  • 9. Data: 2003-05-16 08:57:26
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > A nie obawiasz się, że mógł wyjechać z Czech do kraju Zulugula i tam w
    Banku
    > wpłacić pieniążki z karty na konto. Potem przelać je gdzieś indziej itd.

    myślę raczej, że cel mógłby być inny

    szantażysta podałby do publicznej wiadomości PIN , ludzie udaliby się do
    bankomatów :)
    ciekawie by było

    oczywiście sam szantażysta zaopatrzyłby się w większą ilość bezpłatnych
    gazetek z kartami

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 10. Data: 2003-05-16 08:58:42
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    plusz wrote:
> [...]
    >

    > myślę raczej, że cel mógłby być inny
    >
    > szantażysta podałby do publicznej wiadomości PIN , ludzie udaliby się

    nic by nie bylo. Wyzerowaliby konto i powiedzieli ze tlum wyplacil okup.

    D.