  • 11. Data: 2003-05-16 09:25:33
    Temat: Re: Czechy - szantazysta i karty
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    tan wrote:
    > 5. Kombinacji pin-u jest tylko 1000. czyli statystycznie:

    blad. Jest ich 9999.

    > 30.000/1000 = 30. Czyli przy powyzszych zalozeniach oprocz
    > szantazysty pin do jego karty znac bedzie jeszcze 30 innych osob;)

    3 osoby maja szanse pod warunkiem ze KAZDA bedzie wprowadzac inny pin. W
    praktyce nie odgadnie go nikt.

    > Okazac sie moze, ze osob probojacych odgadnac pin jest wiecej niz
    > te 10.000. Wszak kwota 30mln PLN (w przeliczeniu) to 2X wiecej niz
    > najwyzsza kumulacja w Duzym Lotku w Polsce w calej jego historii
    > a trafic pin jest _znacznie_ prosciej niz trafic w 6 w totolotka;);)

    tak sadzisz ? O ile sie zalozymy ze nie odgadnisz pinu mojej karty w 3
    probach ?

    D.

  • 12. Data: 2003-05-16 09:28:26
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
    > Mam nadzieje, ze jeszcze nie bylo. Niezle :-))
    >
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=386873
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    Ten szantazysta jest po prostu glupi!
    1. 100.000 kart w bezplatnym dzienniku dostanie sie do rak 100.000
    czytelnikow.
    2. Czesc z nich bedzie probowalo szczescia z losowymi pinami.
    3. Jezeli bedzie to tylko 10% z nich to mamy 10.000 osob
    probojacych losowych pinow.
    4. Pin mozna wprowadzac 3-krotnie wiec mamy juz 30.000 mozliwych
    pinow do wpisania

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 13. Data: 2003-05-16 09:36:00
    Od: b...@o...pl

    > blad. Jest ich 9999.

    a nie 10000, pierwszą kombinacją jest 0000 a 10000-czną 9999 !?! ;)

    M.S.

  • 14. Data: 2003-05-16 09:45:26
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik tan napisał:

> [...]
    > najwyzsza kumulacja w Duzym Lotku w Polsce w calej jego historii
    > a trafic pin jest _znacznie_ prosciej niz trafic w 6 w totolotka;);)

    Cytat z Interii:
    "Domagał się on, aby w darmowym dzienniku "Metro" policja umieściła 100
    tys. kart bankomatowych, a aktywujący kartę numer PIN przekazała mu
    przez telefon."

    Ja to rozumiem tak, ze kazda karta ma inny numer, a on dzwoniac podaje
    swoj numer, i tylko ta karta aktywowana jest z podanym przez policje
    numerem PIN. Wszystkie pozostale karty sa nieaktywne. Problem policji
    polega na tym, ze nie wie dokladnie w ktorym kiosku sprzedano gazete z
    danym numerem karty.
    Tak wiec cala dyskusja o zgadywaniu PINu jest chyba bez sensu.

    MiKo

  • 15. Data: 2003-05-16 09:49:49
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Dave wrote:

    > blad. Jest ich 9999.

    hehehe:)
    Zeczywiscie. Moj blad;) Choc Ty rowniez sie pomyliles. Wydaje sie,
    ze jest to 10000;)

    > 3 osoby maja szanse pod warunkiem ze KAZDA bedzie wprowadzac inny pin. W
    > praktyce nie odgadnie go nikt.

    No fakt. To sa 3 osoby na kazde 10 tys. osob "probojacych"
    A dlaczego nikt? Nie liczyl bym na to na miejscu szantazysty.

    > tak sadzisz ? O ile sie zalozymy ze nie odgadnisz pinu mojej karty w 3
    > probach ?

    Przykro mi, lecz TA Twoja wypowiedz swiadczy o braku zrozumienia tresci
    mojego przekazu zawartej w ostatnim jego akapicie. ;);)

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 16. Data: 2003-05-16 09:53:25
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Dave napisał:

    > 3 osoby maja szanse pod warunkiem ze KAZDA bedzie wprowadzac inny pin. W
    > praktyce nie odgadnie go nikt.
    [ciach]
    > tak sadzisz ? O ile sie zalozymy ze nie odgadnisz pinu mojej karty w 3
    > probach ?

    Ale prob jest 30 tys. a nie 3. Nawet jesli czesc prob jest wykonywana
    takimi samymi PINami, to i tak szanse sa spore.

    Bartol

  • 17. Data: 2003-05-16 10:00:39
    Od: "Andrzej" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > danym numerem karty.
    > Tak wiec cala dyskusja o zgadywaniu PINu jest chyba bez sensu.
    Gotcha!

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 18. Data: 2003-05-16 10:02:29
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    MiKo wrote:

> [...]
    > przez telefon."
    > Ja to rozumiem tak, ze kazda karta ma inny numer,

    Z cytatu to nie wynika. Może jakby to matematyk pisał, a nie dziennikarz
    to możnaby się zadumać nad subtelnościami ... :-)

    > Tak wiec cala dyskusja o zgadywaniu PINu jest chyba bez sensu.

    Z punktu widzenia pozostałych nabywców szansa _trafienia_ na poprawny PIN
    jest niezależna od tego czy wszystkie karty mają ten sam, czy różny. Z
    tym, że jeśli jest ten sam to dochodzi jeszcze czynnik poczty pantoflowej
    i ew. dystrybucji PINu przez szantażystę w węższym lub szerszym gronie.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 19. Data: 2003-05-16 10:13:26
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Dave" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tak sadzisz ? O ile sie zalozymy ze nie odgadnisz pinu mojej karty w 3
    > probach ?

    myślę, że twój PIN to 7289
    zgadłem :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 20. Data: 2003-05-16 10:17:35
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > danym numerem karty.
    > Tak wiec cala dyskusja o zgadywaniu PINu jest chyba bez sensu.

    no tak
    to rzeczywiście najbardziej sensowne i logiczne wytłumaczenie

    --
    pozdrawiam
    plusz