  • 21. Data: 2011-06-19 01:29:02
    Temat: Re: Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "nn" itj065$tbg$...@n...onet.pl

    : wchodzicie w to?

    Dla mnie to za trudne. Od 40 tałzenów (a tyle miałem, bo miałem także
    cudze pieniądze) ponad 1% dodatkowo rocznie to ponad pół tałzena, więc
    trzymanie w EB jest objawem lekkomyślności, ale ta oferta wydaje się
    być trudną.

    Nie mogą otworzyć rachunków oprocentowanych jak EB? Przelałbym wszystko,
    gdyby nie było dziwnych (dla mnie -- czasochłonnych) niespodzianek
    i gdyby była możliwość dysponowania pieniędzmi przez net.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2011-06-19 04:06:28
    Od: " " <k...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Nie mogą otworzyć rachunków oprocentowanych jak EB? Przelałbym wszystko,
    > gdyby nie było dziwnych (dla mnie -- czasochłonnych) niespodzianek
    > i gdyby była możliwość dysponowania pieniędzmi przez net.

    Jakich niespodzianek?

    I co masz na myśli, że gdyby była możliwość dysponowania pieniędzmi przez net?
    Oni placówek nie mają, lokaty zakłada się w internecie, jest darmowy podgląd i
    możliwość zrywania lokat, zmiany odnawialności, zmiany rachunku do zwrotu
    środków... Czego Ci w tym dostępie przez internet brakuje?

  • 23. Data: 2011-06-19 06:56:06
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    k...@g...pl wrote:

> [...]
    > możliwość zrywania lokat, zmiany odnawialności, zmiany rachunku do zwrotu
    > środków... Czego Ci w tym dostępie przez internet brakuje?

    Jak zrywasz Antyinflacyjną przez internet ?

    witrak()

  • 24. Data: 2011-06-19 14:49:50
    Od: "Benek" <l...@g...pl>

    > Jak zrywasz Antyinflacyjną przez internet ?
    >
    > witrak()

    Przy każdej lokacie jest przycisk Zerwij. Wciskasz przycisk, potwierdzasz i
    lokata zerwana.

  • 25. Data: 2011-06-19 22:20:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@g...pl> itjsk4$kbg$...@i...gazeta.pl

    > Jakich niespodzianek?

    Związanych z zerwaniem lokaty.

> [...]
    > możliwość zrywania lokat, zmiany odnawialności, zmiany rachunku do zwrotu
    > środków... Czego Ci w tym dostępie przez internet brakuje?

    Piszę ogólnie -- przelałbym tam, gdzie dużo dają odsetek i dają możliwość
    dysponowania przez net. Idea czy Meritum to raczej lokaty. Polbank nie ma
    polskich gwarancji i operacje tam raczej typu marmurek_only. EB daje dobrą
    manewrowość, ale małą odsetkowość. :) Zupełnie źle z mBankiem -- ani nie
    można dowolnie lać z konta w kĄt, ani odsetek dużych tam nie ma.

    Po co mi zastanawianie się -- drugiego dnia zerwać można czy trzeciego,
    pierwszego lub zerowego... Lać z tego konta można czy już raz w czerwcu
    lałem?... Tu muszę wlać, stamtąd nie zabierać, tu uważać na spływu, aby
    belka po głowie nie oberwać...

    -=-

    Gdybyż tak jakiś bank dał ROR oprocentowany na wysokości 5% z dzienną
    kapitalizacją? (w razie potrzeby z godzinną -- gdyby dochodziło do
    belczenia lub z automagią otwierania subkonta w sytuacji zagrożenia
    belecznego) Z bezpłatnymi kartami debetowymi i kredytowymi bez
    zaświadczeń z pracy, możliwością lania przez net...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2011-06-19 23:09:05
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:itlso4$jmr$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > belecznego) Z bezpłatnymi kartami debetowymi i kredytowymi bez
    > zaświadczeń z pracy, możliwością lania przez net...

    ... i zeby jeszcze w razie doraznej potrzeby
    panienka z kasowego robila loda za free :D

  • 27. Data: 2011-06-20 00:42:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" itlvii$vc0$...@n...onet.pl

    > ... i zeby jeszcze w razie doraznej potrzeby
    > panienka z kasowego robila loda za free :D

    Ja znam takie panienki pracujące w bankach, które by
    zapłaciły/dopłaciły za_taką_usługę/do_takiej_usługi. :)
    Ale wątpię, aby tam właśnie było dobre oprocentowanie. :)

    Co to panienka z kasowego? Nie może być którakolwiek panienka z banku?

    -=-

    Meritum daje 5.3% ale na lokacie. Ja proponuję 5% na oszczędnym,
    z którego można zabrać w każdej chwili wiele razy w miesiącu za
    free bez tracenia odsetek. Moim zdaniem moja propozycja nie jest
    zła. Ale i nie jest źle, jak co miesiąc poślę 3 do meritum. To
    tylko 18 -- bo na pół roku.

    Zrywanie tak sobie mnie nęci.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2011-06-20 06:49:08
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Konfabulator <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > http://ideabank.pl/indywidualni_antyinflacyjna
    > http://ideabank.pl/gospodarcza_antyinflacyjna

    Czy ktoś może już opłacił tę lokatę i może sprawdzić czy w szczegółach podane
    jest w jakim terminie można ją zerwać bez utraty odsetek?

  • 29. Data: 2011-06-20 14:12:18
    Od: "l sz" <l...@g...pl>

    Konfabulator <k...@g...pl> napisał(a):

    > Czy ktoś może już opłacił tę lokatę i może sprawdzić czy w szczegółach podane
    > jest w jakim terminie można ją zerwać bez utraty odsetek?

    W szczegółach nie ma takiej informacji.

  • 30. Data: 2011-06-21 00:52:12
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    l sz <l...@g...pl> napisał(a):

    ..> W szczegółach nie ma takiej informacji.
    Wiem że tu mowa o ib, ale w openie, rewolwer II założony 7go czerwca przez kilka
    dni nie miał w szczegółach tej informacji (kiedy można zerwać bez utraty
    odsetek) a dziś widzę że już ma. Może w przypadku antyinfacyjnej będzie tak
    samo? Pojawi się takie info później?

    Pozdrawiam
    Michał M