    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
    Date: Mon, 20 Jun 2011 00:20:38 +0200

    <k...@g...pl> itjsk4$kbg$...@i...gazeta.pl

    > Jakich niespodzianek?

    Związanych z zerwaniem lokaty.

    > I co masz na myśli, że gdyby była możliwość dysponowania pieniędzmi przez net?
    > Oni placówek nie mają, lokaty zakłada się w internecie, jest darmowy podgląd i
    > możliwość zrywania lokat, zmiany odnawialności, zmiany rachunku do zwrotu
    > środków... Czego Ci w tym dostępie przez internet brakuje?

    Piszę ogólnie -- przelałbym tam, gdzie dużo dają odsetek i dają możliwość
    dysponowania przez net. Idea czy Meritum to raczej lokaty. Polbank nie ma
    polskich gwarancji i operacje tam raczej typu marmurek_only. EB daje dobrą
    manewrowość, ale małą odsetkowość. :) Zupełnie źle z mBankiem -- ani nie
    można dowolnie lać z konta w kĄt, ani odsetek dużych tam nie ma.

    Po co mi zastanawianie się -- drugiego dnia zerwać można czy trzeciego,
    pierwszego lub zerowego... Lać z tego konta można czy już raz w czerwcu
    lałem?... Tu muszę wlać, stamtąd nie zabierać, tu uważać na spływu, aby
    belka po głowie nie oberwać...

    -=-

    Gdybyż tak jakiś bank dał ROR oprocentowany na wysokości 5% z dzienną
    kapitalizacją? (w razie potrzeby z godzinną -- gdyby dochodziło do
    belczenia lub z automagią otwierania subkonta w sytuacji zagrożenia
    belecznego) Z bezpłatnymi kartami debetowymi i kredytowymi bez
    zaświadczeń z pracy, możliwością lania przez net...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'