  • 11. Data: 2002-11-26 14:57:10
    Temat: Re: Cos sie dzieje z logowaniem do LGnet
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik "...

    > Ja tez od zawsze uzywam Tab. W LG, Multi i mBanku. W zadnym nie mialem
    > problemow.

    Z tego widzę, że tylko mój komp w stosunku do LG jest narowisty - nie toleruje
    Tab, za diabła!
    Natomiast wzgl. mBanku i Lukasa nie wydziwia.
    Dopóki nie dowiem się przyczyny - muszę tolerować wybryki drania ;)

  • 12. Data: 2002-11-26 15:17:19
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:666c.000004fd.3de38bc5@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Z tego widzę, że tylko mój komp w stosunku do LG jest narowisty -
    > nie toleruje Tab, za diabła!
    > Natomiast wzgl. mBanku i Lukasa nie wydziwia.
    > Dopóki nie dowiem się przyczyny - muszę tolerować wybryki drania ;)

    Moze Ci znika focus? Sprobuj kliknac w pierwsze okienko na ID i wtedy Tab -
    dziala wtedy?

  • 13. Data: 2002-11-26 15:18:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

> [...]

    > Natomiast wzgl. mBanku i Lukasa nie wydziwia.
    > Dopóki nie dowiem się przyczyny - muszę tolerować wybryki drania ;)

    LG jest narowisty w inny sposob: trzeba nacisnac Tab aby moc nacisnac Enter
    potwierdzajacy wpisanego uzytkownika i haslo. W pozostalych znanych mi
    eBankach wystarczy Enter od razu.

  • 14. Data: 2002-11-26 15:59:28
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    >To z zywym czlowiekiem trzeba?

    Dokładnie!

    >Co sie mowi? Musza przyslac nowe haslo inicjalne i ID tez?
    >Nie da sie zresetowac hasla do tego wyslanego?

    ID zostaje. Dostajesz nowe hasło. Jeśli nie chcesz zmieniac hasła
    transakcyjnego to możesz zostawić. Łączysz się z konsultantem, nie przez
    bankofon, tylko przez ogólną informacje o usługach, mówisz: dzień Dobry,
    zapomniałem hasła. Osoba w słuchawce weźmie Cię na spytki ID, nazwisko, i co
    tam jeszcze jej przyjdzie do głowy i po około 3 dniach wyjmujesz kopertę z
    nowym hasłem.

    Ja np przykład permanentnie zapominam hasła transakcyjnego... :^)

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2002-11-26 16:08:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02112616592830@polnews.pl, TOP wrote:

> [...]
    > spytki ID, nazwisko, i co tam jeszcze jej przyjdzie do głowy i po
    > około 3 dniach wyjmujesz kopertę z nowym hasłem.

    Tomek, dzięki wielkie za klarowną instrukcję.
    Zbieram odwagę i wieczorem zadzwonię ;)

  • 16. Data: 2002-11-26 17:42:30
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik wrote:
    >
    > Moze Ci znika focus? Sprobuj kliknac w pierwsze okienko na ID i wtedy Tab -
    > dziala wtedy?

    Tak, ten brak kursora (chyba to = focus?) na starcie jest trochę denerwujący,
    zwłaszcza gdy człek się śpieszy i klepie w klawisze nie sprawdzając co po ID.
    Już się przyzwyczaiłem by pierwszym krokiem była operacja gryzoniem ;)

    Świta mi pewne podejrzenie, jutro sprawdzę... Ponieważ trzymam w LG większą
    kasę, b. rzadko się tam loguję i robię to naogół w pracy; w domu jest więcej
    czasu na inne częstsze operacje, a te związane są już z innymi niż LG bankami.

    > LG jest narowisty w inny sposob: trzeba nacisnac Tab aby moc nacisnac Enter
    > potwierdzajacy wpisanego uzytkownika i haslo. W pozostalych znanych mi
    > eBankach wystarczy Enter od razu.

    Dokładnie! Właśnie to teraz sprawdziłem, dzięki!

  • 17. Data: 2002-11-26 17:51:49
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:666c.0000058c.3de3b285@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > denerwujący, zwłaszcza gdy człek się śpieszy i klepie w klawisze nie
    > sprawdzając co po ID. Już się przyzwyczaiłem by pierwszym krokiem

    Niezupelnie o to mi chodzilo - nie masz kursora w okienku Internetowy ID
    Klienta:
    po zaladowaniu strony
    https://login.lgnet.pl/LGnet/pl/LoginBrowser/login_f
    rm.htm?

    U mnie jest (MSIE 6). Moze to zalezy od przegladarki.

    Ale sprobuj zrobic najpierw Alt-Tab zamiast klikac - moze sie wlacza jakies
    inne okienko.

  • 18. Data: 2002-11-26 20:13:50
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    rm.htm?
    >...Ale sprobuj zrobic najpierw Alt-Tab zamiast klikac - moze sie wlacza jakies

    Zrobiłem serię prób: Po wywołaniu strony logowania kursor nie pojawia się tylko
    w Inteligo; sekwencja: [ALTprawy+Tab, Tab] ożywia kursor, takoż jak
    postraszenie go myszą. Ale...to są na razie eksperymenty nie na tym sprzęcie,
    którego, jak wspomiałem, używam najczęściej do LG, a zatem mam nadzieję jutro
    mieć właściwe wyniki prób.

    > U mnie jest (MSIE 6). Moze to zalezy od przegladarki.

    Hmm...być może - mam IE5.5 + łaty.

  • 19. Data: 2002-11-26 21:11:19
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "TOP" <o...@e...com> napisał w wiadomości
    > Ja np przykład permanentnie zapominam hasła transakcyjnego... :^)

    To zmien na latwiejsze :)

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 20. Data: 2002-11-27 11:32:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

> [...]
    > spytki ID, nazwisko, i co tam jeszcze jej przyjdzie do głowy i po
    > około 3 dniach wyjmujesz kopertę z nowym hasłem.

    Chcialbym tylko zglosic, ze zalecana wyzej przez Tomka procedura (na ile ją
    zrozumialem) sie nie sprawdzila. Konsultant kazal sie rozlaczyc i zadzwonic
    jeszcze raz, zalogowac sie przez bankofon, wybrac 9, jeszcze raz 9 i dopiero
    z konsultantem - po zalogowaniu do systemu.

    Mają wyslac haslo i po otrzymaniu jeszcze raz trzeba sie zalogowac przez
    bankofon, do konsultanta i aktywowac kanal internetowy, dopiero logowac sie
    do sieci. Czy potwierdzacie, ze dobrze zrozumialem to ostatnie?