  • 1. Data: 2002-11-26 14:11:32
    Temat: Kredytówka PKO BP
    Od: k...@z...pl

    Będąc dziś na targach Karta 2002 zapragnąłem się dowiedziec kiedy w
    końcu będę mógł wyrobić sobie kartę kredytową w PKO BP. A że bank się
    wystawiał na targach pomyślałem że to dobre miejsce i czas aby się
    czegoś dowiedzieć. I dowiedziałem się. KK w PKO BP wg pani ze stoiska
    to mogę już dawno sobie wyrobić.
    taaaaaak ? a pewnie ze tak - i pokazuje mi charge. No to mówię że to
    nie kredytówka tylko obciążeniowa. Ona - że no niby tak - ale nawet
    lepsza niż kredytówka bo nie trzeba samemu zlecać przelwów :)))) i że
    tak samo się nią płaci - i mam kredyt miesięczny.
    Jak zacząłem drążyć temat KK, to się pani zmieszała i powiedziała że
    wie że coś ma być ale tylko tyle wie.
    I tyle się dowiedziałem.

    --
    Karol Żwiruk
    http://zwiruk.pl

  • 2. Data: 2002-11-26 17:29:35
    Temat: Re: Kredytówka PKO BP
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą dnia czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik k...@z...pl pisze:

> [...]
    > lepsza niż kredytówka bo nie trzeba samemu zlecać przelwów :)))) i że
    > tak samo się nią płaci - i mam kredyt miesięczny.
    Bardzo dobra pracownica! Mnie by przekonała i bym się skusił :-)

    > Jak zacząłem drążyć temat KK, to się pani zmieszała i powiedziała że
    > wie że coś ma być ale tylko tyle wie.
    > I tyle się dowiedziałem.
    Bo chciała tylko zwiększyć sprzedaż. Wiesz, że mają zwalniać kilka
    tysięcy osób z PKO BP? Zostaną tylko ci realizujący sprzedaż lepiej
    niż inni. Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż!

    ;-)
    --
    ___ .
    /)/)( / /