  • 1. Data: 2004-09-08 09:18:59
    Temat: Co zamiast pekao S.A.
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    Warunki:
    normalna placowka (konto w mBank juz mam, potrzebuje jeszcze jedno)

    1. dostep do konta przez internet - tak jak w pekao S.A. - zintegrowany z
    eurokontem.
    2. krodyt odnawailny automatycznie co roku na czas nieokreslony, na 2-3
    krotnosc wplat tak jak w eurokoncie, a nie np. tak jak w mBank na 2 lata
    3. darmowe ubezpieczenie NW, po przekroczeniu jakistam wplywow miesiecznych
    (tak jak eurokonto plus)
    4. placowka i bankomat w mojej wsi (to sobie juz sprawdze jak ktos mi podpowie
    jakis bank).

    No i zeby nie byli takimi reklamacyjnymi złodziejmi jak pekao s.a.

  • 2. Data: 2004-09-08 11:07:25
    Temat: Re: Co zamiast pekao S.A.
    Od: Przemysław Kowalik <p...@N...pl>

    Użytkownik Pasterz napisał:

> [...]
    > przekroczeniu jakistam wplywow miesiecznych (tak jak eurokonto plus)
    > 4. placowka i bankomat w mojej wsi (to sobie juz sprawdze jak ktos mi

    Warunki 1-3 spełnia KB ale ma mało bankomatów bezprowizyjnych.

    > No i zeby nie byli takimi reklamacyjnymi złodziejmi jak pekao s.a.

    Nie testowałem.

    Przemek

  • 3. Data: 2004-09-08 11:22:36
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-09-08, Pasterz <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > (tak jak eurokonto plus)
    > 4. placowka i bankomat w mojej wsi (to sobie juz sprawdze jak ktos mi podpowie
    Warunki spełnia BPH,KB z co większych marmurkowych..

    > No i zeby nie byli takimi reklamacyjnymi złodziejmi jak pekao s.a.
    KB ma ojciec - 5 PLN prowadzenie, internet za free ale przelewy 0.99 PLN
    Kredyt do 4 krotności podajrze
    BPH mam ja - 10 PLN miesięcznie, internet za free przelewy za free.
    Kredyt do 6 krotności..

    To tak ogólnie ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2004-09-08 16:29:35
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    żaden bank nie spełni tych warunków.... serio

    Norton Internet Security 2004 PL
    http://allegro.pl/show_item.php?item=30858981

    pozdr @dams