    From: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zamiast pekao S.A.
    Date: Wed, 8 Sep 2004 11:22:36 +0000 (UTC)

    On 2004-09-08, Pasterz <t...@o...pl> wrote:
    > Warunki:
    > normalna placowka (konto w mBank juz mam, potrzebuje jeszcze jedno)
    >
    > 1. dostep do konta przez internet - tak jak w pekao S.A. - zintegrowany z
    > eurokontem.
    > 2. krodyt odnawailny automatycznie co roku na czas nieokreslony, na 2-3
    > krotnosc wplat tak jak w eurokoncie, a nie np. tak jak w mBank na 2 lata
    > 3. darmowe ubezpieczenie NW, po przekroczeniu jakistam wplywow miesiecznych
    > (tak jak eurokonto plus)
    > 4. placowka i bankomat w mojej wsi (to sobie juz sprawdze jak ktos mi podpowie
> [...]
    Warunki spełnia BPH,KB z co większych marmurkowych..

    > No i zeby nie byli takimi reklamacyjnymi złodziejmi jak pekao s.a.
    KB ma ojciec - 5 PLN prowadzenie, internet za free ale przelewy 0.99 PLN
    Kredyt do 4 krotności podajrze
    BPH mam ja - 10 PLN miesięcznie, internet za free przelewy za free.
    Kredyt do 6 krotności..

    To tak ogólnie ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE