  • Data: 2017-07-30 00:09:59
    Temat: Re: Co zabrać do Włoch
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-29 o 23:29, Krzysztof Halasa pisze:

    > Jeśli 5% wydatków na zagranicznym wyjeździe to godzina pracy, to 100%
    > wydatków równa się 20 godzinom. Wydajesz mniej?
    >
    > Albo masz stawkę godzinową z kosmosu (i/lub nocujesz na campingu, co
    > zresztą bywa zupełnie przyjemne), albo to musiałyby być naprawdę krótkie
    > wyjazdy.

    Niepotrzebnie tak analizujecie.
    Wyjeżdżam najczęsciej na 2-4 dni, bo na więcej nie mogę się zerwać.
    Mam zawsze trochę gotówki, karte walutową, więc nie sa to jakieś kwoty
    kosmiczne.
    Ostatnio wydałem kartą - tą niekorzystną - ze 100 euro - to byłem
    stratny 20 zł
    (inteligowa Visa miała różnicę 10 groszy, więc tutaj jeszcze mniej)
    Ale jak byłem na ostatnich dłuższych wakacjach, to wydałem kartą złotówkową
    ok 10tys i te 500zł nie były warte martwienia się o inną kartę, inną walutę,
    zabezpieczanie gotówki, wygodę płacenia, wygodę rezerwacji itp