  • Data: 2017-07-20 12:34:04
    Temat: Re: Co zabrać do Włoch
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    dokupić w razie potrzeby. Szkoda tylko, że IKA nie ma apki mobilnej, ale ich ST jest
    całkiem szybki, bez wodotrysków zbytnich.

    > O, rzeczywiście, a od dawna jest?

    Co najmniej rok. Bo gdzieś tak z rok temu zainstalowałem.

    > Może mi się utrwaliło, że nie ma, bo nie chciała się na tablecie zainstalować, tak
    jak głupie IKO - ale na IKO już znalazłem sposób, więc i na kantor też powinien
    zadziałać.
    > Albo naprawdę do tej pory nie było - coś alior ostatnio spamował, że wprowadzi nową
    apkę i nowy ST, ale nie było jasne, czy dotyczy to również kantoru.

    Nowa apka do alirbanku mi się nie uruchamia - chce telefonu bez roota
    :-O. Jak tak będzie w oficjalnej wersji, to się chyba pożegnamy

    > A korzystasz? Jakieś fatalne oceny ma w google play.

    Nie pamiętam, kiedy ostatni raz korzystałem. Jakoś nie miałem potrzeby
    używania w terenie.

    --
    Pete