  • 11. Data: 2004-03-02 22:28:36
    Temat: Re: Co z e-Lukasbankiem? i pyt. dot. interfejsu (nowego)
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    o...@n...tpi.pl,
    SebCz <a...@a...pl>:

    > Mam dokładnie tak samo, poza tym mieszają coś z certyfikatami
    > (pisałem w innym wątku).

    Zmienili IP z 195.116.204.9 na 193.0.242.218.

    Dlatego niektorym moze dalej nie dzialac - trzeba zmodyfikowac plik hosts.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-03-02 22:33:42
    Temat: Re: Co z siłownią ??
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    RobertSA wrote:
    [...]

    Robercie, a ta siłownia w Kupcu Poznańskim...
    Tam mozna wykupić wejścia na sztuki, czy trzeba zapłacić za cały rok z góry?
    Bo ja nie znam swojej przyszłości tak dokładnie.. ;-)

    --
    luzyta

  • 13. Data: 2004-03-02 22:41:05
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c2321e$prs$...@t...icpnet.pl,
    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>:
> [...]
    > Tam mozna wykupić wejścia na sztuki, czy trzeba zapłacić za cały rok
    > z góry? Bo ja nie znam swojej przyszłości tak dokładnie.. ;-)

    W Kupcu - nie mam pojecia, nigdy tam nie bylem. W silowni tamtej znaczy, bo
    w Kupcu jako takim to bylem.
    Zadzwon i zapytaj, ale raczej te bardziej ekskluzywne kluby to lubia zwiazac
    członka na rok.

    Tu znalazlem jakis telefon do nich.
    http://www.ick.poznan.pl/kontakt.html

    Ale to chyba nie jest temat na te grupe...

    --
    Robert