  • 1. Data: 2006-06-26 01:22:19
    Temat: Co warta KK Citibank MasterCard 2006 FIFA World Cup?
    Od: "MarkS" <s...@i...pl>

    Witam.

    Zastanawiam się obecnie nad wyborem jakieś KK. Moją uwagę zwróciła KK
    Citibank MasterCard 2006 FIFA World Cup. Na pierwszy rzut oka wygląda ok.
    Jako że do specjalistów od KK raczej nie należę proszę o małą analizę tej
    karty. Czynnikami które biorę przede wszystkim pod uwagę są: brak opłat za
    transakcje bezgotówkowe za granicą i niska opłata roczna za użytkowanie
    karty. Coś nie mogę tylko zlokalizować wysokości opłat za kartę w następnych
    latach.
    Z góry dzięki za pomoc.

    Pozdr
    MarkS

  • 2. Data: 2006-06-26 07:01:54
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MarkS napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Zastanawiam się obecnie nad wyborem jakieś KK. Moją uwagę zwróciła KK
    > Citibank MasterCard 2006 FIFA World Cup. Na pierwszy rzut oka wygląda ok.

    ...i taka właśnie jest :)

> [...]
    > transakcje bezgotówkowe za granicą i niska opłata roczna za użytkowanie

    Opłata za kartę to 80 złotych chyba, że wykonasz w okresie 3 miesięcy od
    otrzymania karty transakcje na minimum 1500 zł. Wszystko jest opisane na
    WWW ING Banku Śląskiego

    > Coś nie mogę tylko zlokalizować wysokości opłat za kartę w następnych
    > latach.

    Eeeee...tam. Wystarczy uważnie popatrzeć

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32322

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-06-26 07:17:18
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:babjagulye6u$.6kkdsrdt7qt8.dlg@40tude.net, *Markus Sprungk*
    wrote:

    > ...i taka właśnie jest :)

    > Opłata za kartę to 80 złotych chyba, że wykonasz w okresie 3 miesięcy
    > od otrzymania karty transakcje na minimum 1500 zł. Wszystko jest
    > opisane na WWW ING Banku Śląskiego

    On o zupie ty o dupie :-)

    Co ma ING do Citibanku ?

    --
    darnok

  • 4. Data: 2006-06-26 07:17:27
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "MarkS" wrote in message

> [...]
    > transakcje bezgotówkowe za granicą i niska opłata roczna za użytkowanie
    > karty. Coś nie mogę tylko zlokalizować wysokości opłat za kartę w

    opłaty naliczane są zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji, jak dla karty
    Silver/Gold MasterCard.
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 5. Data: 2006-06-26 07:19:44
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "sumi" wrote
    > opłaty naliczane są zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji, jak dla karty
    > Silver/Gold MasterCard.
    http://www.online.citibank.pl/home/documents/kk_s_to
    ip.pdf
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-06-26 14:42:41
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Mon, 26 Jun 2006 09:01:54 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > Wszystko jest opisane na WWW ING Banku Śląskiego

    Citi to jednak potrafi sobie zrobić reklamę :)

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2006-06-26 19:22:01
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    darnok napisał(a):

    > Co ma ING do Citibanku ?

    Ale jaja :)

    Zasugerowałem się Mastercard 2006 Fifa World Cup a zapomniałem, że nie
    tylko ING to wydaje :)))

    Sorry za zamieszanie. Posypuję głowę popiołem

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 8. Data: 2006-06-26 23:52:07
    Od: "MarkS" <s...@i...pl>

    > ...i taka właśnie jest :)

    Czy odnosi się to również do karty Citibanku ? :)

    Pozdr
    MarkS