  • 1. Data: 2006-06-25 09:14:01
    Temat: Karta debetowa mBanku do eKONTA
    Od: magda <m...@m...magda>

    Coraz częściej widze jak ludzie płacą bezgotówkowo :-] Widać że
    wygodniej. Od niedawna posiadam kartę debetową do eKONTA, jednak z niej
    nie korzystałam. Czy mBank pobiera jakąś prowizję za przeprowadzenie
    transakcji bezgotówkowej np. jakbym kupowała benzynę na stacji bp?

  • 2. Data: 2006-06-25 09:28:57
    Temat: Re: Karta debetowa mBanku do eKONTA
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "magda" <m...@m...magda> napisał w wiadomości
> [...]
    > z niej nie korzystałem. Czy mBank pobiera jakąś prowizję za
    > przeprowadzenie transakcji bezgotówkowej np. jakbym kupowała

    Nie ma prowizji przy transakcjach w Polsce. Przy transakcjach
    zagranicznych jest (tak jak w przypadku innych kart), choc nie
    wiem czy zobaczysz ja na wyciagu, bedzie w pewien sposob "ukryta"
    w kursie.

    Nie ma tez prowizji przy wyplatach z bankomatu w sieciach Euronet,
    Cash4you i w bankomatach BZWBK.

    marekz

  • 3. Data: 2006-06-25 09:34:12
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "magda" wrote in message news:e7lk91$q6n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > nie korzystałam. Czy mBank pobiera jakąś prowizję za przeprowadzenie
    > transakcji bezgotówkowej np. jakbym kupowała benzynę na stacji bp?

    - Prowizja od transakcji bezgotówkowych - 0 zł
    - Prowizja od transakcji wypłaty gotówki w bankomatach Sieci Euronet,
    Cash4You oraz Banku Zachodniego WBK S.A. na terenie Polski - 0 zł

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-06-25 12:22:56
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "magda" <m...@m...magda> napisał w wiadomości
    > Coraz częściej widze jak ludzie płacą bezgotówkowo :-]

    Ja natomiast bardzo czesto widze, jak np. w roznych hipermarketach,
    umozliwiajacych placenei karta) ludzie ustawiaja sie w kolejkach do
    bankomatu, zeby wyciagnac pieniadze i zrobic zakupy za gotowke. Nie jestem w
    stanie pojac mechanizmu tego absurdu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-06-25 12:50:53
    Od: "krab" <_...@k...pl___>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umozliwiajacych placenei karta) ludzie ustawiaja sie w kolejkach do
    > bankomatu, zeby wyciagnac pieniadze i zrobic zakupy za gotowke. Nie jestem

    :-0)
    tez mnie to dziwilo i dziwi nadal, ale coraz mniej zwracam uwage na absurdy,
    ktorych wkolo coraz wiecej
    Kiedys tam nie wytrzymalem i zapytalem gostka (dlaczego tak postapil), ale
    uslyszalem sarkastyczne "nie zna sie to po co siem wtronca?" - no pewnie
    mial racje :-)

  • 6. Data: 2006-06-25 15:37:33
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Sun, 25 Jun 2006 14:50:53 +0200, krab napisal/a:

    > Kiedys tam nie wytrzymalem i zapytalem gostka (dlaczego tak postapil), ale
    > uslyszalem sarkastyczne "nie zna sie to po co siem wtronca?" - no pewnie
    > mial racje :-)

    przykład:
    Czasem w rodzinie idzie się na zakupy z czyjąś kartą - żeby nie mieć
    problemów przy płaceniu wypłąca się wtedy gotówkę z bankomatu bo
    ten nie stwierdzi na przykład, że karta jest na jakąś kobiety a pałci
    mężczyzna co prawda o takim samym nazwisku.

  • 7. Data: 2006-06-26 07:32:29
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    magda napisał(a):
> [...]
    > nie korzystałam. Czy mBank pobiera jakąś prowizję za przeprowadzenie
    > transakcji bezgotówkowej np. jakbym kupowała benzynę na stacji bp?

    A w ogóle istnieje jakaś karta kredytowa lub debetowa wydawana w Polsce,
    przy której płacący bezgotówkowo uiszcza prowizję?

    ch.

  • 8. Data: 2006-06-26 08:11:13
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w
    wiadomości news:e7o2i1$a8f$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > magda napisał(a):

    > A w ogóle istnieje jakaś karta kredytowa lub debetowa wydawana w
    > Polsce, przy której płacący bezgotówkowo uiszcza prowizję?

    Na 99% nie istnieje. To relikt, ktory przetrwal jedynie w pzypadku
    czesci kart obciazeniowych.

    mz

  • 9. Data: 2006-06-26 19:04:37
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Mon, 26 Jun 2006 10:11:13 +0200 "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:

    > Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w
    > wiadomości news:e7o2i1$a8f$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na 99% nie istnieje. To relikt, ktory przetrwal jedynie w pzypadku
    > czesci kart obciazeniowych.

    relikt? słyszałem, że we Francji klienci płacą prowizje (wymóg ustawowy), dzięki
    czemu wynoszą one ok 0,2%.
    I na pewno nikt nie robi rabatów za zakupy gotówką.

  • 10. Data: 2006-06-27 07:10:41
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]

    dzięki
    czemu wynoszą one ok 0,2%.
    I na pewno nikt nie robi rabatów za zakupy gotówką.

    no to wyglada na to, ze Francja jest w tyle za nami, nalezy promowac
    platnosci
    bezgotowkowe!!!