  • Data: 2003-07-28 21:50:17
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 Jul 2003 23:18:12 +0200, g...@o...pl napisał(a):

    >To w takim razie to baaaardzo dziwne, bo ja mam tak:
    >
    ><cytat>
    >
    >Toip dla klientow d/Lgnet (oferta wazna od momentu konwersji informatycznej do
    >30.06.2004 r.)
    >
    >Prowadzenie rachunku bez oplat
    >przelew do innego banku bez oplat
    >wydanie karty uwierzytelniajacej bez oplat
    ><cytat/>
    >

    >Mamy konta w innym banku?

    No coz, jesli nie konfabulujesz, to faktycznie mamy konta w roznych
    bankach, badz poslugujesz sie starszym dokumentem, petajacym sie
    wczesniej na stronach Nordei, gdyz ja mam r o w n i e z TOIP taka
    jak przedpisca, rozniaca sie cytatem nie od Twojej nie tylko podanymi
    wartosciami ale i trescia cytatu, gdyz po slowach z data jest inna
    tresc niz piszesz, a taka wlasnie jak podaje przedpisca.
    Bo my dostalismy ten dokument jako zalacznik do pisma poczta polecona.
    A Ty s k a d masz TOIP?

    --
    Adek