  • 11. Data: 2003-09-04 10:22:39
    Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;)
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...com> napisał w
    wiadomości news:bj71is$af5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ale mi mimo wszystko najbardziej w tej historii nie podoba sie to, ze
    > podane sa tam wszystkie dane autora tego zazalenia.
    > Na miejscu banku BZ WBK zwolnilbym osobe odpowiedzialna
    > za cos takiego.

    To jest falsyfikat. Bolesławiec ma inny numer kierunkowy i inny kod.
    Nazwisko zostało skrócone do 3 liter
    Ktoś , coś , "upiększył"

    Kwiecisty język "biznesmena" dla 20 euro pozostaje medialną ciekawostką.
    Raczej on pochwalił się swoim wytworem, nie bank

  • 12. Data: 2003-09-04 10:23:02
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...com>

    > a skąd wiesz, że to nie autor zażalenia poczuł konieczność pochwalenia się
    > swoim pismem ?

    Powiedzmy, ze np. w takim przypadku autor zamazalby wlasne dane.
    A moze po prostu intuicja...
    W kazdym razie moj komentarz akurat do tej wersji faksu
    jest nietrafiony - dane sa zmienione. Ale jak juz napisalem w innej
    odpowiedzi - posiadam wesje faksu z wystarczajaca liczba nie zmienionych
    danych tak, zeby uprzykrzyc zycie autorowi tego kwiatka.
    Ta wersja byla dosc popularna z tydzien temu.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski

  • 13. Data: 2003-09-04 10:49:39
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:
    > _jeżeli_ to autentyk... To ręce opadają... Skąd tacy ludzie...

    > Na miejscu rzecznika prasowego olałbym to. Prasą to ten gościu bynajmniej
    > nie jest...

    Źle byś uczynił. Wbrew pozorom treśc pytania jest jasna i należy
    odpowiedzi udzielić.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2003-09-04 10:55:14
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Źle byś uczynił. Wbrew pozorom treśc pytania jest jasna i należy
    > odpowiedzi udzielić.

    Zawsze wydawało mi się, że rzecznik prasowy nie zajmuje się obsługą
    klienteli.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-09-04 13:33:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bj75c3$qbt$...@n...news.tpi.pl,
    Adam Płaszczyca <_...@i...pl>:

    > Źle byś uczynił. Wbrew pozorom treśc pytania jest jasna i należy
    > odpowiedzi udzielić.

    a propos odpowiedzi - to chyba byly oplaty za przyjecie przelewow zagr.?
    W BZWBK sa one dosc spore, rzad wielkosci by sie zgadzal.

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-09-04 15:18:12
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    jak widac, sama przyjemnosc pracowac z klientami - to taka lekka i latwa
    praca:)

  • 17. Data: 2003-09-04 15:21:54
    Od: Bartol Partol <b...@p...com>

    "Paweł - sklep.pko.pl" wrote:

    > Można tylko współczuć pracownikom banków którzy muszą takich klientów
    > obsługiwać
    >
    > a kiedyś dziwiłem się, dlaczego znajoma z PKO BP tak bardzo cieszyła się z
    > tego, że jest przenoszona na stanowisko w którym już nie będzie musiała mieć
    > bezpośredniego kontaktu z klientami

    Nie dziwi mnie dlaczego w PKO jest taka marna obsluga klientow.
    Pracownik stykajacy sie z klientami powinien to lubic, a nie siedziec w
    okienku za kare. Ale coz, PKO to PKO - tak nie powinno byc w zadnym
    banku.

    Bartol

  • 18. Data: 2003-09-04 15:44:53
    Temat: Re: Co sie stalo z kasa ;) - ciemnosc widze ;)
    Od: "Zbyszko Janke" <j...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:bj6s4g$gnt$1@news.onet.pl...
    > http://mietkowski.fm.interia.pl/zazalenie.jpg
    > (na pl.biznes wynalazlem)

    witam
    moze mi ktos podpowiedzic, jak to "zobaczyc"? bo ja nie moge nic odczytac...
    uklony
    zbyszko janke

  • 19. Data: 2003-09-04 15:53:04
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pracownik stykajacy sie z klientami powinien to lubic, a nie siedziec w
    > okienku za kare. Ale coz, PKO to PKO - tak nie powinno byc w zadnym

    zeby byc milym niekoniecznie trzeba lubic. choc byloby prosciej. a co do
    kary - to cos w tym jest, ze pracownicy front office tam czesto sie
    zmieniaja - nie moga wytrzymac:)

  • 20. Data: 2003-09-04 16:52:27
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > Pracownik stykajacy sie z klientami powinien to lubic, a nie siedziec w
    > okienku za kare. Ale coz, PKO to PKO - tak nie powinno byc w zadnym

    W wielu miejscach w PKO siedzi nowy , miły personel.
    Ja akurat lubię Panie z mojego PKO.
    Ale jak słyszę czasami te śmieci, które się na nie wydzierają, to chyba
    mógłbym zostać mordercą.
    Zabić ścierwo i pójść siedzieć za człowieka mi się nie uśmiecha.:-(