  • 1. Data: 2003-09-04 00:28:23
    Temat: Ranking banków w NEWSWEEKU
    Od: "Vlad" <v...@p...gazeta.pl>

    Witam!

    Jak go oceniacie? Obiektywny?

    Pozdr

    Vlad

  • 2. Data: 2003-09-04 09:03:38
    Temat: Re: Ranking banków w NEWSWEEKU
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Użytkownik "Vlad" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bj60v8$837$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Jak go oceniacie? Obiektywny?

    czytalem, w sumie wydaje sie obiektywny wygrywaja te same banki co gdzie
    indziej, tradycyjnie nie zostawiaja suchej niktki na molochach PKO BP i Pekao,
    ranking dosc kompleksowy bo nie podnieca sie tak bardzo internetem tylko zwraca
    tez uwage na wystroj wnetrz, klime, niepoelnosprawnych, toalety itd. ale
    kluczowego rankingu bankow moim zdaniem z tego nie bedzie (jak zarzeka sie
    newsweek) za ciency sa na to, mysle ze dowolna gazetka szkolan jest w stanie
    zrobic taki ranking LOL ;P

  • 3. Data: 2003-09-04 21:19:31
    Temat: Odp: Ranking banków w NEWSWEEKU
    Od: "konik na biegunach" <k...@p...onet.pl>

    a ja tam wole taki ranking, niz ranking typu Wyborcza, gdzie na podstawie
    baardzo subiektywnych kryteriow mierza tylko tabele oplat.

    w newsweeku przynajmniej sie przylozyli i zmierzyli obsluge klienta.

    No i podobaja mi sie dwa ostatnie miejsca bankow typu pko (i pekao).

  • 4. Data: 2003-09-05 14:01:45
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

    oprócz wersji papierowej , gdzie mozna zobaczyc ten ranking ???

    Użytkownik "konik na biegunach" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bj8ami$3r8$1@news.onet.pl...

  • 5. Data: 2003-09-05 19:09:06
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>