  • 11. Data: 2003-03-25 12:57:14
    Temat: Re: Co sie dzieje w mBanku jeśli nie ma środków na planowany przelew
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Tyle ze BSK wcale nie powiadamia. :-))) To znaczy powiadamia
    > na miare swej jakosci uslugi: wiadomosc zostala umieszczona
    > w tzw. poczcie na koncie, czyli jesli nie zajrzysz to nie wiesz.
    > Zaden mail, zaden SMS, po prostu glupiego robota i udawanie,
    > ze wykonali jakas usluge za 3 PLN.

    zaraza zaraz
    ja dostalem do domu list (normalny papierowy w kopercie)
    z informacja ze zlecenie o danej kwocie danego dnia
    nie zostalo zrealizowane

    PiotR

  • 12. Data: 2003-03-25 13:49:57
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2003 13:57:14 +0100, "PiotR" <p...@p...com>
    napisał(a):

    >zaraza zaraz
    >ja dostalem do domu list (normalny papierowy w kopercie)
    >z informacja ze zlecenie o danej kwocie danego dnia
    >nie zostalo zrealizowane

    Czemu "zaraz zaraz"? Przeciez ja pisalem o tym co m n i e
    spotkalo i za ile, :-) wiec skad to dziwaczne "zaraz zaraz"?

    Ja n i e dostalem n i c z e g o i zaplacilem za to 3 zlocisze.
    BTW, poczytaj sobie watek "czyzby koniec Taryfy 0 ?" i postaraj
    sie wyciagnac bardziej ogolne wnioski na temat ING BSK.

    --
    Adek

  • 13. Data: 2003-03-25 14:16:28
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > BTW, poczytaj sobie watek "czyzby koniec Taryfy 0 ?" i postaraj
    > sie wyciagnac bardziej ogolne wnioski na temat ING BSK.

    lecz jest chyba roznica miedzy nieslusznie
    pobrana prowizja za wyciag do konta
    a prowizja za wyslanie informacji o niezrealizowaniu zlecenia

    2 lata temu zrezygnowalem z otrzymywania papierowych comiesiecznych
    wyciagow (bylo to duzo wczesniej niz zaczeto za to wprowadzac oplate)
    gdyz srednio w roku dostawalem 9-10 tych wyciagow
    reszta gdzies ginela i to samo dotyczylo rachunkow jakie
    dostawalem z Cyfry + czy prenumeraty gazet

    nie chcialem wszczynac awantury z listonoszem na temat
    "czy to on gdzies wyrzuca czy wczesniej moja korespondencja ginie"
    Nie znaczy to oczywiscie ze kazdy mieszka w takiej dzielnicy
    moze do Ciebie tez bank cos wyslal ?
    ja wole gdy moja korespondencja z banku nie wala sie gdzies po
    smietnikach

    PiotR

  • 14. Data: 2003-03-25 15:11:02
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > Tyle ze BSK wcale nie powiadamia. :-))) To znaczy powiadamia
    > na miare swej jakosci uslugi: wiadomosc zostala umieszczona
    > w tzw. poczcie na koncie, czyli jesli nie zajrzysz to nie wiesz.

    ja tego generalnie nie porównuję do BSK tylko do domniemanej sytuacji jaka
    moim zdaniem powinna miec miejsce :-)

    z tego co tu wyczytałem wynika że Inteligo zbliża sie do tego ideału bo
    zarówno wysyła SMS jak i dzwoni (co może jest zbyt nadgorliwe) - o taką
    reakcję mi właśnie chodzi i w dodatku to chyba nawet kosztów wielkich nie
    byłoby dla mBanku - wysłanie SMS to nie są straszne pieniądze

  • 15. Data: 2003-03-25 17:09:32
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    olo <k...@t...usunto.pl> napisał w

> [...]
    > taką reakcję mi właśnie chodzi i w dodatku to chyba nawet kosztów
    > wielkich nie byłoby dla mBanku - wysłanie SMS to nie są straszne

    A przede wszystkim powinien pozostać ślad w historii r-ku, np. zerowy
    przelew.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 16. Data: 2003-03-25 22:44:28
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za olo<k...@t...usunto.pl> nagryzmolił(a) w

    > ps. a jak w takiej sytuacji zachowuje się np. Inteligo ? Wysyła jakąś
    > informację ?

    Dostaniesz smsa. To akurat (o dziwo jak na inteligo) jest bezpłatne.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 17. Data: 2003-03-26 01:42:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> writes:

    > A przede wszystkim powinien pozostać ślad w historii r-ku, np. zerowy
    > przelew.

    Zerowy przelew to moze nie, ale moze jakis wpis o niezrealizowanym
    zleceniu, bez kwoty operacji - za to z informacjami w szczegolach.

    I, szczerze mowiac, chyba nie przeszkadzaloby wyslanie informacji o tym
    w taki sposob, by pojawila sie po zalogowaniu.
    -
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2003-03-26 09:52:49
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > Dostaniesz smsa. To akurat (o dziwo jak na inteligo) jest bezpłatne.

    No ja nie wiem. To jest chyba funkcja platenego serwisu SMSowego.

    Bartol

  • 19. Data: 2003-03-26 10:29:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "olo" <k...@t...usunto.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > reakcję mi właśnie chodzi i w dodatku to chyba nawet kosztów wielkich nie
    > byłoby dla mBanku - wysłanie SMS to nie są straszne pieniądze

    Mała poprawka. Wysyłają SMS wtedy, kiedy na rachunku nie ma odpowiednich
    środków.

    A dzwonią - to wywnioskowałem z tego wątku, że w przypadku, gdy jakiś
    przelew bądź zlecenie stałe "wróci się".

    Właśnie - inteligo naprawdę dzwoni, gdy jakikolwiek przelew lub zlecenie
    stałe wróci na rachunek?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 20. Data: 2003-03-26 10:32:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

    > No ja nie wiem. To jest chyba funkcja platenego serwisu SMSowego.

    Bezpłatne. Poczytaj ichnią stronkę i TOiP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782