  • 1. Data: 2004-08-20 14:15:17
    Temat: Co sądzicie o Inteligo?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Czy to konto jest godne uwagi? Na forach opinie są podzielone i sporo z nich
    jest negatywnych, ale pochodzą sprzed kilku miesięcy, więc może coś się w
    tej materii zmieniło. Zastanawiam się czy jest godne polecenia jako szeroko
    pojmowany ROR.

    --
    chairon

  • 2. Data: 2004-08-20 14:19:26
    Temat: Re: Co sądzicie o Inteligo?
    Od: ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cg50k7$g71$1@shodan.interia.pl
> [...]
    > z nich jest negatywnych, ale pochodzą sprzed kilku miesięcy, więc
    > może coś się w tej materii zmieniło. Zastanawiam się czy jest godne

    Dla mnie bomba.Wplaty bez prowizji,quick money,powiadomienie sms (2miesiace
    gratis) potwierdzenia faxem,mailem,do druku w pdf.. jak na razie BARDZO
    pozytywnie. A samo zalozenie konta i aktywacja szybko i przyjemnie!.

    --
    [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
    [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

  • 3. Data: 2004-08-20 14:39:07
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    .:p.biernacki:. <n...@p...neostrada.pl> napisał(a):

    > Wplaty bez prowizji,quick money,powiadomienie sms

    A ma ktoś doświadczenie jeśli chodzi o przelewy z zagranicy. W regulaminie
    jest napisane, że _wpływ_ na rachunek Inteligo za pośrednictwem systemu
    SWIFT jest obciążony opłatą w wysokości 11,99 zł. Nie wiem czy właściwie
    rozumuję, ale czy jest to prowizja pobierana w przypadku gdy ktoś z
    zagranicy dokonuje przelewu na moje konto? Jak to wygląda w innych bankach,
    bo wydaje mi się to nieco dziwne bym to ja był obciążany opłatą za wpływ
    środków na moje konto, a że z zagranicy... no to co z tego :)

    --
    chairon

  • 4. Data: 2004-08-20 14:48:20
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Aug 2004 16:15:17 +0200, w <cg50k7$g71$1@shodan.interia.pl>, "chairon"
    <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

> [...]
    > tej materii zmieniło. Zastanawiam się czy jest godne polecenia jako szeroko

    Konto pod względem funkcjonalności jest jednym z najlepszych w PL (jeżeli nie
    najlepszym). Niestety, opłaty są większe niż z tej funkcjonalności by wynikało.
    Ale to zależy od profilu korzystania z konta.

  • 5. Data: 2004-08-20 15:10:20
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > A ma ktoś doświadczenie jeśli chodzi o przelewy z zagranicy. W regulaminie
    > jest napisane, że _wpływ_ na rachunek Inteligo za pośrednictwem systemu
    > SWIFT jest obciążony opłatą w wysokości 11,99 zł.

    Najwyraźniej tyle to kosztuje.

> [...]
    > Jak to wygląda w innych bankach, bo wydaje mi się to nieco dziwne
    > bym to ja był obciążany opłatą za wpływ środków na moje konto, a że

    Tak to właśnie wygląda wszędzie. Ciesz się, że za wpływy w kraju nie
    płacisz.

  • 6. Data: 2004-08-20 15:15:25
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> napisał(a):

    > Tak to właśnie wygląda wszędzie. Ciesz się, że za wpływy w kraju nie
    > płacisz.

    Nie chciało mi się przegrzebywać stron innych banków i stąd moje pytanie, bo
    myślałem, że to jest takie małe "coś za coś". W sumie na stronach innych
    banków (tych które przejrzałem) nie ma wzmianki o wpływach w systemie SWIFT,
    więc pomyślałem, że po prostu są bezprowizyjne.

    --
    chairon

  • 7. Data: 2004-08-20 15:17:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Najwyraźniej tyle to kosztuje.

    Dodaj: "w Inteligo"

    > Tak to właśnie wygląda wszędzie. Ciesz się, że za wpływy w kraju nie
    > płacisz.

    Nie, tak nie wygląda wszędzie. Np. mbank, Multibank, zdaje się VW też -
    bezpłatnie.

  • 8. Data: 2004-08-20 17:42:41
    Od: "Twastara" <T...@U...pl>

    > tej materii zmieniło. Zastanawiam się czy jest godne polecenia jako
    szeroko
    > pojmowany ROR.

    Z tego co piszesz wydaje się że idealny bedzie dla Ciebie VW bank. W
    inteligo jest najdrożej. Za zwykły przelew płacisz 1PLN, a bankomaty tylko
    wybrane.

    pozdr

    Seb Twastara

  • 9. Data: 2004-08-20 17:50:25
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-08-20, Twastara <T...@U...pl> wrote:
    > szeroko
    >
    > Z tego co piszesz wydaje się że idealny bedzie dla Ciebie VW bank. W
    > inteligo jest najdrożej. Za zwykły przelew płacisz 1PLN, a bankomaty tylko
    > wybrane.

    A w VW to wszystkie ..? Oczywiście pomijamy wypłatę >400 PLN - statystycznie
    znikoma ilość osób wypłaca regularnie więcej niż 200 PLN jednorazowo.
    Więc jak to jest - coś się zmieniło ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 10. Data: 2004-08-20 18:04:54
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    Bank pobiera 1,5 zł prowizji od wypłaty do 400 zł w dowolnym bankomacie

    pzdr
    jst