  • 11. Data: 2004-08-20 19:11:23
    Temat: Re: Co sądzicie o Inteligo?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    jst <j...@W...wp.pl> napisał(a):

    > Bank pobiera 1,5 zł prowizji od wypłaty do 400 zł w dowolnym bankomacie

    Tak się akurat składa, że mam na miejscu kilka bankomatów PKO BP i dlatego
    wybór padł na Inteligo. Regularne wypłaty >400 nie wchodzą w grę. Mogę
    powiedzieć, że mieszkam na zadupiu, klikam sobie więc na zakładkę "Bankomaty
    bez prowizji", następnie wybieram województwo i okazuje się, że w mojej
    miejscowości jest... 15 bankomatów. Zdurniałem totalnie. Czy chodzi tu
    rzeczywiście o bankomaty _bez_ prowizji? Bo jeśli tak, to mogę powiedzieć
    tyle, że najwięcej to mamy bankomatów ING Bank Śląski, ale coś mi się nie
    wydaje by z nich można było wypłacać bez prowizji, więc może ktoś mnie
    oświeci.

    --
    chairon

  • 12. Data: 2004-08-20 19:19:57
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Dobra, już doczytałem. Wypłata <400 zł = 1.50 zł prowizji. Dziękuję za takie
    udogodnienia. Podstawa to mieć możliwość wypłaty dowolnej kwoty w miejscowym
    bankomacie _bez_ prowizji.

    --
    chairon

  • 13. Data: 2004-08-20 19:48:27
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    chairon napisał(a):

    > Dobra, już doczytałem. Wypłata <400 zł = 1.50 zł prowizji. Dziękuję za takie
    > udogodnienia. Podstawa to mieć możliwość wypłaty dowolnej kwoty w miejscowym
    > bankomacie _bez_ prowizji.

    To załóż konto w Fortisie i nie marudź

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 14. Data: 2004-08-20 19:57:01
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > To załóż konto w Fortisie i nie marudź

    No w moim przypadku nie bardzo. Nie jestem w stanie spełnić warunku
    regularnych wpływów na rachunek. Co innego utrzymywanie jakiegoś tam salda,
    ale regularne wpływy odpadają, a więc Fortis również. Wiem, wiem... nie
    podałem dodatkowych informacji, ale w zasadzie pytałem o Inteligo.

    --
    chairon

  • 15. Data: 2004-08-20 20:09:33
    Od: "Twastara" <T...@U...pl>

    > regularnych wpływów na rachunek. Co innego utrzymywanie jakiegoś tam
    salda,
    > ale regularne wpływy odpadają, a więc Fortis również. Wiem, wiem... nie

    Ten wymóg nie jest nigdy sprawdzany

  • 16. Data: 2004-08-20 21:05:40
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Twastara napisał(a):

    > Ten wymóg nie jest nigdy sprawdzany

    Niestety, w niektórych bankach jest. Musisz przynieść zaświadczenie z
    pracy o zarobkach za jakiśtam okres lub kilka odcinków emerytury /
    renty, żeby bank wiedział, że masz stałe wpływy. Nie w każdym wystarczy
    podpisać oświadczenie o stałych przychodach rzędu XXX(X) złotych.

    K.

  • 17. Data: 2004-08-20 21:13:16
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Użytkownik "Twastara" <T...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Z tego co piszesz wydaje się że idealny bedzie dla Ciebie VW bank. W
    > inteligo jest najdrożej. Za zwykły przelew płacisz 1PLN, a bankomaty tylko
    > wybrane.
    Tylko wybrane????
    Cosik 1800 bankomatów w skali kraju to mało? Do tego dochodzą agencje pko bp
    gdzie stoją terminale pos i można bezprowizyjnie wypłacać pieniądze a także
    wpłacać.

  • 18. Data: 2004-08-20 21:21:10
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

> [...]
    bp
    > gdzie stoją terminale pos i można bezprowizyjnie wypłacać pieniądze a

    Dokładnie 1769;). Jestem klientem Inteligo od listopada i z czystym
    sumieniem mogę polecić Ten bank!

    Pozdrawiam
    ŁW

  • 19. Data: 2004-08-20 21:29:07
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 20 sierpień 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, Glenn wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    > Nie, tak nie wygląda wszędzie. Np. mbank, Multibank, zdaje się VW też -
    > bezpłatnie.

    Multibank wcale nie bezplatnie. Doswiadczylem na wlasniej skorze :)

    --- GG 3115539 ---

  • 20. Data: 2004-08-20 22:36:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Multibank wcale nie bezplatnie. Doswiadczylem na wlasniej skorze :)

    Bezpłatnie - prawdopodobnie Ciebie obciążono kosztami odbiorcy, a to
    zupełnie co innego.