  • 1. Data: 2004-08-20 13:21:48
    Temat: mBank, kredyt odnawialny i karta debetowa
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Czesc, sytuacja dotyczy mojego kolegi ale jak mi o tym powiedzial to
    bylem zaskoczony i ciekawy jestem czy to jakas mLinka go w ch**a robi
    czy faktycznie mBank taki popieprzony jest.
    Kolega stara sie o kredyt odnawialny, jest w trakcie zalatwiania
    formalnosci. Posiada jeszcze stara karte ktora debetowa polecalem mu
    wymienic juz dawno. Umowe podpisana wyslal jeszcze przez wnioskiem o
    kredyt ale o karte nowa wystapil dopiero teraz i... kazali mu spadac bo
    ma kredyt w trakcie zalatwiania. Namowilem go zeby zadzwonil jeszcze raz
    i dowiedzial sie z jakiej racji, a to podobno wewnetrzny regulamin banku
    tak mowi. Poradzilem mu zeby zazadal natychmiastowego udzielenia mu
    wgladu w ten regulamin albo niech powiedza ktory punkt umowy stanowi o
    czyms takim ze nie moze dostac karty jak ma kredyt w fazie zalatwiania
    (to jakis absurd imho) a jak mu nie pokaza to niech sklada reklamacje.

    Ciekawe co by bylo w przypadku gdyby musial z jakiegos wzgledu zastrzec
    karte i starac sie o nowa. Tez by nie dali?

    Powiedzcie co o tym sadzicie a ja bede informowal o rozwoju sprawy.

    Pozdr.
    JD

  • 2. Data: 2004-08-20 13:28:08
    Temat: Re: mBank, kredyt odnawialny i karta debetowa
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    O, jest update szybciej niz myslalem

> [...]
    > czyms takim ze nie moze dostac karty jak ma kredyt w fazie zalatwiania
    > (to jakis absurd imho) a jak mu nie pokaza to niech sklada reklamacje.

    Dzwonil jeszcze raz, i najpierw mLinka mu przez 10 minut jakies glupoty
    pieprzyla a nastepnie na zadanie przelaczyla go do dzialu reklamacji....
    gdzie powiedzieli mu ze nie przyjma tej reklamacji i ma spadac.

    Co to do cholery jest, jakas dupencja co odbiera telefony decyduje o tym
    jaka reklamacje ma ochote przyjac a jakiej nie? To juz jest dla mnie
    jakis absurd. Ja nie wiem juz, do tej pory bylem zadowolony z uslug
    mBanku ale jak slysze takie historie to sie zaczynam powaznie
    zastanawiac. Jedno wiem na pewno - trzymac sie BARDZO daleko od
    wszelkich kredytow w tym burdelniku.

    Pozdr.
    JD

  • 3. Data: 2004-08-20 13:56:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Aug 2004 15:28:08 +0200, w <cg4u89$mt8$1@korweta.task.gda.pl>, Jarek
    Dukat <p...@x...xx> napisał(-a):

    [...]

    Gleniu, proszę wytłumaczyć tego panu że jest w błędzie, a mbank ma rację na
    wieki wieków amen ;>>

  • 4. Data: 2004-08-20 14:03:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jarek Dukat wrote:
    [...]

> [...]
    > mBanku ale jak slysze takie historie to sie zaczynam powaznie
    > zastanawiac. Jedno wiem na pewno - trzymac sie BARDZO daleko od

    Banki w Polsce nie maja obowiązku udzielania kredytu. I mogą stosować
    dowolnie głupie i idiotyczyne procedury ich udzielania. Jedyne co
    pozostaje to głosować nogami.

    KJ

  • 5. Data: 2004-08-23 06:53:00
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Kamil Jońca wrote:

    > Banki w Polsce nie maja obowiązku udzielania kredytu. I mogą stosować
    > dowolnie głupie i idiotyczyne procedury ich udzielania. Jedyne co
    > pozostaje to głosować nogami.

    Ale tu nie chodzi o udzielenie kredytu. Oni nie chca mu wydac KARTY
    DEBETOWEJ - delfinka do ekonta tlumaczac sie ze ma kredyt w trakcie
    uruchamiania (kredyt zreszta dostal - po 2 miesiacach uzerania sie z
    mBankowymi biurwami).

    Pozdr.
    JD

  • 6. Data: 2004-08-23 07:25:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Jarek Dukat wrote:
    [...]

> [...]
    > DEBETOWEJ - delfinka do ekonta tlumaczac sie ze ma kredyt w trakcie
    > uruchamiania (kredyt zreszta dostal - po 2 miesiacach uzerania sie z

    O 8-[ ] (kopara opadła)
    No to rzeczywiście w mBanku ktoś opracowujący procedury nie zrobił siku.

    KJ