  • 51. Data: 2004-08-23 10:53:49
    Temat: Re: [OT STOLICA ;-) ]Re: Co sądzicie o Inteligo?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie uogólniaj, jeśli łaska.

    Na temat wyglądu, czy poziomu obecnej ludności w porównaniu z tą
    przedwojenną? Z resztą nie dotyczy to tylko Warszawy. Tzw. "ludzie z awansu"
    odcisnęli na Polsce niezatarte piętno niestety. Ale to już kompletny OT.

  • 52. Data: 2004-08-23 11:56:21
    Temat: Re: Co sądzicie o Inteligo?
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Aug 2004 12:25:33 +0200, w <cgcgng$5mo$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Twastara" <T...@U...pl> napisał(-a):

    > Rozumiem, ze leczycie jakieś kompleksy.... [...]

    Wyszło mi z postów (nie twoich), że jesteś chwastem, na dodatek przyjezdym i ze
    wsi (oczywiście zabitej dechami). To przez ciebie upadła Warszawa i poziom jej
    mieszkańców zszedł na psy. Na dodatek reprezentujesz na pewno jakąś skrajną
    partię.

    PS. Ale to że pasożytujecie na reszcie kraju, to prawda :)

  • 53. Data: 2004-08-24 16:30:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:
    > Nie co, tylko kto ;-) Ano ten kolega, co to "stolica" wielkimi literami
    > pisuje ;-)

    Chyba chodzi o nazwę firmy kurierskiej ;-)

    K.