  • Data: 2002-03-13 15:45:22
    Temat: Re: Co sadzicie o BPH ???? Prosze o opinie !!!
    Od: "witrak" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marn" <m...@w...pl> wrote in message
    news:233ae9a7.0203130036.32fe1cae@posting.google.com
    > .... że to zły bank jest

    To samo można powiedziec o dawnej jego czesci - PBK.
    Najzabawniejsze bylo pare lat temu przekonywanie przez personel PBK,
    ze koniecznosc legitymowania sie osoby skladajacej przelew wynika
    z prawa bankowego wiec nie musi byc wpisana w regulaminie (wtedy, gdy
    zlikwidowali mozliwosc wrzucania podpisanego polecenia przelewu
    do skrzyneczki - bez zmiany regulaminu !).
    Ale przez dlugi czas mieli dobre ceny, m.in. przelewy po 1 zl, gdy gdzie
    indziej
    (z wyj. PKOBP) bylo juz po 3-4 zlote, tania karta platnicza (wlasna -
    akceptowana
    tylko przez polcard, ale bezprowizyjna). I tylko kolejki byly duze i ciagle
    rosly,
    (no ale wyplata w kasie na ustne zlecenie byla jeszcze do niedawna darmowa).

    Potem oplaty zaczely isc w gore, klienbtow zaczelo ubywac, a kolejki ...
    ROSLY dalej!
    Jak sie polaczyli i BPH postanowilo "strzasnac" drobnych klientow, ludzie
    rzeczywiscie zaczeli masowo uciekac.
    Ja mam tam jeszcze konto tylko ze wzgledu na MC (nie chce uzywać Visy za
    granica :-).
    Jak gdzies zrobie nowa, to zaraz zamykam konto.
    A procedura likwidacji jest naprawde bardzo sprawna, pare razy widzialem
    :-))

    witrak