  • Data: 2015-01-25 21:27:54
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-25 o 21:20, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ale w jakim sensie beda taniej wynajmowac?

    W takim, że cena najmu jest skorelowana z ceną nieruchomości.

    > O ile?

    Rozważamy teorię, a nie

    > Cena mieszkania 4.000/m to dosc standardowa cena - wiadomo, czasami troche

    Raczysz żartować.

    > wiecej, czasami mniej, czasami trzeba dokupic garaz etc.
    > Ale ogólnie w temacie kupowania/wynajmowania dla zwykłego kowalskiego
    > zdecydowanie uczciwiej bedzie rozmawiac o mieszkaniach za 4.000/m niz za
    > 12...

    Zatem do tego trzeba dążyć - nie nakręcajmy bańki kredytami, nikomu
    korona z głowy nie spadnie jak sytuacja będzie taka, że albo ktoś
    nazbiera i kupi za gotówkę, albo wynajmie. Dzięki temu ceny spadną do
    akceptowalnych poziomów.

    --
    Liwiusz