  • Data: 2015-01-25 21:21:02
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Kowalski powinien mieć gdzie mieszkać. I nijak z tego nie wynika, że to
    > ma być jego własne mieszkanie.

    Wiesz, moglibysmy o tym podyskutowac gdyby wynajem vs rata to było np.
    1/2.
    ale niestety jest 1:1
    Wiec zakup mieszkania wydaje sie no brainerem.

    Pytanie tylko dlaczego banki wmówiły ludziom, ze ich na zakup mieszkania
    stać.

    Gdzies juz sie przejawiała teza ze instrumenty fiansowe robiące czary ze
    zdolnością finansową to KRYMINAŁ!

    > Co więcej kula u nogi Kowalskiego pod postacią kredytu na własne
    > mieszkanie powoduje, że Kowalski jest mniej mobilny, niechętnie
    > poszukuje nowej pracy, etc

    Mysle, ze to cos wiecej niz tylko kwestia mieszkania i raczej kulturowe
    uwarunkowania.
    Ale mówić o Polakach w kontekscie niestabilnosci w czasach kiedy
    wyemigrowało nas 2 miliony za granice to troche dziwne...

    > Weź zresztą sobie porównaj polski i niemiecki rynek mieszkaniowy i
    > spróbuj wyciągnąć jakieś wnioski ...

    Wiem, wiem, ale miałbym jeszcze wiecej siwych włosów niz obecnie.