  • Data: 2015-01-25 21:59:56
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > W takim, że cena najmu jest skorelowana z ceną nieruchomości.

    Tylko w jakims fragmencie.

    > Rozważamy teorię, a nie

    > Raczysz żartować.

    U nas tak to funkcjonuje.
    Mieszkania ktore sa oferowane w normalnych cenach wynajmu (1000-1200zł) to
    mieszkania w cenie ok 4.000 za metr.
    Chcesz powiedziec ze gdzies indziej wynajmy dla kowalskiego realizowane sa
    w mieszkaniach za 12000 zł za metr? Gdzie?

    > Zatem do tego trzeba dążyć - nie nakręcajmy bańki kredytami, nikomu
    > korona z głowy nie spadnie jak sytuacja będzie taka, że albo ktoś
    > nazbiera i kupi za gotówkę, albo wynajmie. Dzięki temu ceny spadną do
    > akceptowalnych poziomów.

    Piszesz tak, jakbysmy rozmawiali o czasach przyszłych.
    A my rozmawiamy o czasach -5-7lat do dzis...