  • Data: 2015-01-25 22:04:03
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-25 o 21:59, Budzik pisze:

    > U nas tak to funkcjonuje.
    > Mieszkania ktore sa oferowane w normalnych cenach wynajmu (1000-1200zł) to
    > mieszkania w cenie ok 4.000 za metr.

    Cóż, "u nas" nawet najniższe ceny przekraczają 4000 :(

    > Chcesz powiedziec ze gdzies indziej wynajmy dla kowalskiego realizowane sa
    > w mieszkaniach za 12000 zł za metr? Gdzie?

    Nie chcę tego powiedzieć. Te 12 tysięcy to już zostały jakieś
    niesprzedawalne inwestycje.

    > Piszesz tak, jakbysmy rozmawiali o czasach przyszłych.
    > A my rozmawiamy o czasach -5-7lat do dzis...

    No to o czymś innym piszemy. Ja piszę jak być może w przyszłości i
    dlaczego nie trzeba uważać, że tylko kupno jest sposobem na zaspokojenie
    potrzeb mieszkaniowych Kowalskiego ("kupujmy za gotówkę lub wynajmujmy i
    zbierajmy, a spowoduje to znaczny spadek cen" - czytałeś chociaż to?)

    --
    Liwiusz