  • Data: 2015-01-25 21:20:56
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Skup się: piszemy, że ci normalni ludzie będą taniej wynajmować. Przez
    > te "30" (ustaliliśmy, że powinno to być kilka) lat zanim kupią
    > mieszkanie.

    Ale w jakim sensie beda taniej wynajmowac?
    O ile?
    Cena mieszkania 4.000/m to dosc standardowa cena - wiadomo, czasami troche
    wiecej, czasami mniej, czasami trzeba dokupic garaz etc.
    Ale ogólnie w temacie kupowania/wynajmowania dla zwykłego kowalskiego
    zdecydowanie uczciwiej bedzie rozmawiac o mieszkaniach za 4.000/m niz za
    12...