  • Data: 2015-01-24 14:55:57
    Temat: Re: Co pożyczali frankowcy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-24 o 14:26, S pisze:
    > http://wyborcza.pl/magazyn/1,143016,17302190,Wiedzie
    liscie.html#BoxGWImg

    > Warte przemyślenia...

    W sumie wiedziałem że to jest banda złodziei. Do banku tylko jak muszę i
    z pustymi kieszeniami :-)
    Ale jak to czytam to mi się scyzoryk otwiera.
    Jak pazernym można być, jak wymyślać podstępne sztuczki żeby wydrzeć
    parę złotych i jak nieudolne jest państwo które na to pozwala biorąc
    tyle kasy za socjalistyczną opiekę.
    Cały ten nadzór bankowy powinien siedzieć w kryminale.

    Oni teraz łaskawie mogą wydłużyć okres, zawiesić spłatę... blablabla

    Do tej pory skłaniałem się przy opcji:
    "Przewalutowanie po kursie z przed uwolnienia kursu"

    Ale teraz PO KURSIE zaciągnięcia!!!
    Oczywiście dobrowolnie jak klient woli

    Tak radykalizacja poglądów. :-)
    Szuje jedne!!!