  • 1. Data: 2005-01-15 10:09:54
    Temat: Co powiecie o www.smartransfer.pl?
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy ktos juz korzystal z uslug tego serwisu? Zastanawiam sie na ich
    wiarygodnoscia i czy mozna powierzyc pieniadze.

    pozdrawiam, Radek

  • 2. Data: 2005-01-15 17:51:22
    Temat: Re: Co powiecie o www.smartransfer.pl?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    r-a-d wrote:
    > Witam!
    > Czy ktos juz korzystal z uslug tego serwisu? Zastanawiam sie na ich
    > wiarygodnoscia i czy mozna powierzyc pieniadze.

    było już jakiś 1.5 miesiąca temu na tej grupie (albo np p.s.prawo)
    Generalnie ci co korzystali mówili, że działa.
    Moim zdaniem ryzyko takie jak kupowanie na allegro.

  • 3. Data: 2005-01-15 18:21:33
    Od: "WEarl" <d...@o...pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości

    > było już jakiś 1.5 miesiąca temu na tej grupie (albo np p.s.prawo)
    > Generalnie ci co korzystali mówili, że działa.
    > Moim zdaniem ryzyko takie jak kupowanie na allegro.

    Mimo wszystko nie polecam.
    1) Korystaja z bardzo niekorzystnych kursow (gdy dolar kosztowal 3,0 PLN
    przeliczali go za 3,50 PLN/USD),
    2) Przedstawiaja sie jako firma, a firma na pewno nie sa.
    3) Bezprawie korzystaja ze znaczka VeriSign Secured !!!!

    WEarl

  • 4. Data: 2005-01-15 18:26:50
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "WEarl"

> [...]
    > 2) Przedstawiaja sie jako firma, a firma na pewno nie sa.
    > 3) Bezprawie korzystaja ze znaczka VeriSign Secured !!!!

    czyli lepiej wyslac kase w kopercie do Anglii :)

  • 5. Data: 2005-01-15 19:06:24
    Od: "WEarl" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "r-a-d" napisał w wiadomości ...

    > "WEarl"
    >
    > czyli lepiej wyslac kase w kopercie do Anglii :)

    Jezeli uwazasz, ze bezpieczniejsze jest przekazanie twoich pieniedzy
    niewiarygodnym osobom, ktore podaja sie za cos kim nie sa, to twoja sprawa.

    Od 2-3 lat radze sobie bez PayPal i ani razu nie wysylalem kasy w kopercie.
    Zamiast korzystac z tego serwisu mozna spokojnie wyslac przelew bankowy.
    Koszty sa zblozone (przelew moze byc nawet tanszy) !!!

    WEarl

  • 6. Data: 2005-01-15 21:53:51
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "WEarl" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Od 2-3 lat radze sobie bez PayPal i ani razu nie wysylalem kasy w kopercie.
    > Zamiast korzystac z tego serwisu mozna spokojnie wyslac przelew bankowy.
    > Koszty sa zblozone (przelew moze byc nawet tanszy) !!!

    Przelewy tańsze od kosztów wysłania listu? W którym banku za przelew
    zagraniczny liczą mniej niż 10 zł? Podaj, w poniedziałek idę założyć tam
    konto...

    --
    My eyes are shut I cannot see
    Though clear is thy despair

  • 7. Data: 2005-01-15 22:35:54
    Od: "WEarl" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Varg" <v...@p...megapolis_invert> napisał w wiadomości
    l.in.man...

    > Przelewy tańsze od kosztów wysłania listu? W którym banku za przelew
    > zagraniczny liczą mniej niż 10 zł? Podaj, w poniedziałek idę założyć tam
    > konto...

    Nie chce byc zlosliwy. Mam tylko jedna prosbe. Jak juz czytasz, to czytaj ze
    zrozumieniem.
    Przeczytaj dokladnie temat watku oraz to co napisalem: "Zamiast korzystac z
    tego ___serwisu___...."

    :-)

    WEarl

  • 8. Data: 2005-01-16 02:49:00
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "WEarl" <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zrozumieniem.
    > Przeczytaj dokladnie temat watku oraz to co napisalem: "Zamiast korzystac z

    OK, moja wina (a razej ślepota) ;))

    > :-)

    Ja korzystałem wielokrotnie jeśli sprzedający (głownie z USA) nie
    akceptowali gotówki... I kosztowało mnie to za każdym razem mniej niżbym
    robił to za pomocą przelewu :((

    --
    Activate the aggression that exposes the hidden
    Denying the existence of praying to illusions

  • 9. Data: 2005-01-16 15:40:13
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Varg napisał(a):
    > Ja korzystałem wielokrotnie jeśli sprzedający (głownie z USA) nie
    > akceptowali gotówki... I kosztowało mnie to za każdym razem mniej niżbym
    > robił to za pomocą przelewu :((

    ^^^^^

    Mniej - to chyba dobrze?

    K.

  • 10. Data: 2005-01-16 17:35:44
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:
    > Mniej - to chyba dobrze?

    No pewnie że dobrze, a zmartwiona buźka to dlatego że chciałbym zapłacić
    przelewem, jak cywilizowany człowiek, bez żadnych pośredników...

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions