  • 61. Data: 2012-05-17 22:29:15
    Temat: Re: Co najbardziej wkurza przy bankomacie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert napisał(a) :

    > No tak... Coś w tym jest ;-)
    > Chyba będę częściej przesiadywał przy bankomatach. I zagęszczę opróżnianie
    > butelczyn - wątroba szybciej padnie ;-)

    Ooooo, i jeszcze wspomożesz budżet wpływami z akcyzy. Wzorowy
    obywatel :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 62. Data: 2012-05-17 22:46:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 May 2012 19:39:58 +0200, "Robert" <b...@g...pl> wrote:
    > Tego kompletnie nie kumam - że niby dlaczego po angielsku?!

    Bankomat w Polsce raczej ma locale polskie i nie o to tu chodzi.
    Jeśli karta wydana w polskim banku i włożona jest do bankomatu
    zlokalizowanego w Polsce to bankomatu psim obowiązkiem jest to by
    gadał po polsku bez pytania. Jeśli wlożona karta jest wydana poza
    Polska ma automatycznie wybrać locale tej karty a jeśli takowego nie
    ma to wtedy może zaproponować wybór z dostępnych języków.
    Czy na prawdę potrzebuja tam S.Jobsa zeby im taka banalna
    funkcjonalność wymyślil?

    --
    Marek

  • 63. Data: 2012-05-17 23:02:44
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.05.2012 22:46, Marek pisze:

> [...]
    > karta wydana w polskim banku i włożona jest do bankomatu zlokalizowanego
    > w Polsce to bankomatu psim obowiązkiem jest to by gadał po polsku bez

    Czyli, jeżelibym pracował w kraju, którego napisów ni w ząb nie byłbym w
    stanie rozszyfrować (a więc Węgry, Finlandia, Litwa oraz kraje bliskiego
    i dalekiego wschodu) i miałbym w ichniejszym banku założone konto (przez
    angielskojęzycznego konsultanta) i wydaną kartę (z pomocą rzeczonego),
    to ta karta obowiązkowo by do mnie mówiła w języku w którym nawet nie
    wiem do czego może być podobne ichniejsze "zmień język".

    IMHO - głupie.

    p. m.

  • 64. Data: 2012-05-17 23:18:52
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.05.2012 11:56, mucher wrote:

    > Menu z groszówkami - wchodzę w "Inna kwota" i tam muszę podać kwotę z
    > dokładnością do dwóch zer po przecinku.

    A mnie niedziałający przycisk 000 (z trzema zerami).

  • 65. Data: 2012-05-18 01:23:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    > Rozbieżność równie dobrze może wyglądać tak, że na kwicie jest "nie
    > udało się" a konto jest obciążone. Z tym, że kwitu także może nie być.

    I tak się głównie dzieje, jak bankomat ma łącze po GPRSie i akurat
    podczas wypłacania kasy zerwie łączność.

  • 66. Data: 2012-05-18 01:26:41
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-11 11:04, Imka pisze:

    > Czyli zależy od konkretnego egzemplarza bankomatu.

    Zależy od tego jak został załadowany - przed świętami banki nie bawią
    się w drobne, wtedy niemal wszystkie bankomaty poza spółdzielczakami są
    ładowane banknotami 50-100zł.

    > Ale nadal nie można zadefiniować z góry nominałów - raz da setkę, raz
    > dwie pięćdziesiątki, a kiedy indziej pięć dwudziestek.

    Zależy od bankomatu i tego co mu zostało w środku, jak chcesz 100 zł, a
    te już mu wyszły, to Ci wyda 2x50zł.

  • 67. Data: 2012-05-18 09:33:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 May 2012 23:02:44 +0200, m <m...@g...com> wrote:
    > Czyli, jeżelibym pracował w kraju, którego napisów ni w ząb nie
    byłbym w
    > stanie rozszyfrować (a więc Węgry, Finlandia, Litwa oraz kraje
    bliskiego

    Bosh.. przecież chyba to jest jasne ze we wniosku do wydania karty
    mialbys "wybierz domyślny jezyk bankomatu". I nie ważne czy byłbyś w
    Budapeszcie czy Radomiu bankomat mówiłby po w języku, który wybrałeś.
    Przecież to tak jasne ze myślałem ze nie trzeba o tym pisać.
    A teraz "one last thing" jak mawiał Jobs - Tak, domyślny język zawsze
    mógłbyś zmienić w dowolnym bankomacie.

    --
    Marek

  • 68. Data: 2012-05-18 09:51:43
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 18.05.2012 09:33, Marek pisze:
> [...]
    > Przecież to tak jasne ze myślałem ze nie trzeba o tym pisać. A teraz
    > "one last thing" jak mawiał Jobs - Tak, domyślny język zawsze mógłbyś

    Ale to już chyba ustaliliśmy w którymś podwątku, że tak się nie da.
    Locale jest przypisane do banku, nie do konkretnej karty.

    p. m.

  • 69. Data: 2012-05-18 13:05:22
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-11 09:11, Marek pisze:
    > Co was najbardziej wkurza przy korzystaniu z bankomatow gdy szybko
    > trzeba wyciągnąć gotowke:
    >
    > Sprzetowe:
    > 1. Powolne wciąganie karty (zabezpieczenie przed skimmingiem ale i tak
    > wkurza)
    ciach

    Jak to dobrze że jako ten zacofany klient Kowalski chodzę po drodze z
    pracy 2 razy w miesiącu żeby wybrać ten 1000 zł.
    Po przeczytaniu tego wywodu to jeszcze długo nie zostanę "zakartowany"
    Bez sensu. Gotówkę i tak trzeba przy sobie nosić. Jak na razie za mało
    tej wygody żeby aż tak się wkurzać ;-)
    Oczywiście rachunki się same płacą, pensja spływa na konto ale żeby z
    plastikowym chodzić. Bez sensu :-)

  • 70. Data: 2012-05-18 13:06:50
    Od: disnej <d...@g...com>

    > plastikowym chodziďż˝. Bez sensu :-)