  • 21. Data: 2003-04-08 08:08:40
    Temat: Re: Co jesli bank zlamie regulamin
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b6sf09$ojo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A wykazałeś szkody materialne? Bo ja tak.

    Tak ale Bank ich nie uznal. Brak rachunków i określenia, że z tej winy
    przepadla mi jakaś ważna transakcja lub zakup. Jednak napsuli mi tyle krwi,
    że wytoczę im sprawę sądową.
    Arbiter żyje z pieniędzy Banków co innego sędzia, ponoć są w Polsce
    niezależni i niezawiśli.
    Samo obciążenie mnie kosztami, pomimo ewidentnej winy Banku to jawne koszty
    materialne. Więc w sądzie nie będzie już tak bez rachunków.

    Piotrek

  • 22. Data: 2003-04-08 08:28:08
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    A tutaj jedno z wyjaśnień Banku dlaczego nie wykonał zlecenia stałego.
    Pisownia jak w oryginale:
    "Uprzejmie informujemy, że Oddział nie przekazał zaległej opłaty w odrębnym
    trybie , ponieważ z informacji otrzymanych z Zakładu Energetycznego od
    Pani Józefy Jeziorek należna opłata za maj została potrącona z należności za
    czerwiec, a następnie za lipiec 2002r. Całkowite rozliczenie wniesionych
    opłat za energię nastąpi w zbiorczej fakturze na 3 okres rozliczeniowy
    2002r. (sierpień - październik) i ewentualna niedopłata zostanie uregulowana
    do końca października 2002r."

    Nie rozumiem tego tym bardziej, że Bank pobrał mi, na ten cel, środki z
    konta już w maju. Problem w tym, że choć pobrał nie przelał ich zgodnie z
    moją dyspozycją do 5 Oddziału i nie uczynił tego do dnia dzisiejszego -
    grudnia 2002 roku. Wygląda na to, że dzięki wdrażaniu, bez końca,
    zintegrowanego systemu informatycznego muszę zapłacić dwa razy za jedną
    rzecz i to jeszcze nie wykonaną należycie. Dlatego nie rozumiem, dlaczego
    bank dziwi się, że zlikwidowałem rachunek w BZWBK S.A.? Trudno też mówić o
    pozostawianiu środków na likwidowanym rachunku.
    W chwili gdy pisałem te słowa był koniec grudnia a sprawa dalej była nie
    załatwiona.

    Piotrek