  • 1. Data: 2003-04-04 08:35:09
    Temat: Zamiast duzego kredytu ?
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam !

    Troche sie obawiam brac duzy kredyt na mieszkanie (utrata pracy, itd.).
    Ale wpadlem na inny pomysl, doradzcie czy to ma sens:

    1. mam obecnie ~120'000 pln, akurat na srednie mieszkanko. Oszczedzam przez
    nastepne 5 lat, moze cos sie wyjasni z praca itd.

    2. nastepnie biore kredyt/pozyczke + oszczednosci pod zastaw tego mieszkania i
    kupuje duze docelowe

    3. stare mieszkanie przeznaczam na wynajem - ceny najmu mieszkania sa (jeszcze)
    wyzsze niz odsetki od kredytu, wiec kredyt bedzie mnie malo kosztowal...

    W ten sposob mam gdzie mieszkac, nie ryzykuje w obecnych trudnych czasach (a
    bedzie latwiej ? :)

    Czy kredyt hipoteczny na kupno mieszkania moze byc pod zastaw innego ? Czy to
    aby nie jest juz pozyczka hipoteczna, gorzej dla mnie oprocentowana ?

    pozdrawiam

    Dadair

  • 2. Data: 2003-04-04 16:36:15
    Temat: Re: Zamiast duzego kredytu ?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > 1. mam obecnie ~120'000 pln, akurat na srednie mieszkanko. Oszczedzam przez
    > nastepne 5 lat, moze cos sie wyjasni z praca itd.

    za nastepnych 5 lat moze bedziemy w UE.
    wtedy MOZE nieruchomosci podrozeja.
    moze nie, a moze bardzo...
    (zalezy gdzie oczywiscie, ale 120,000 na srednie, to chyba duze miasto...)

    pozdrawiam

    romekk