  • 1. Data: 2003-04-04 09:27:08
    Temat: moze e-direct VW Banku - jest fajna loteria
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Jesli teraz lub w maju zalozy sie konto, a do konca czerwca zrobi pare
    przelewow internetem i 4 bezgotowkowe operacje VE to mozna wygrac calkiem
    fajne nagrody.

    I to jest tylko dla nowych uzytkownikow e-direct - czeka na nas VW Golf, 10
    laptopow Apple iBook Combo 12,1" i 20 telefonow Sony Ericsson T68i

    chyba sprobuje :-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-04-04 18:51:21
    Temat: Re: moze e-direct VW Banku - jest fajna loteria
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    > Jesli teraz lub w maju zalozy sie konto, a do konca czerwca zrobi pare
    > przelewow internetem i 4 bezgotowkowe operacje VE to mozna wygrac calkiem
    > fajne nagrody.

    Ja już mam i jest naprawdę bardzo ok, ale namówię kogoś z rodzinki - sądzę,
    że szansa wygranej jest dość duża.
    pozdrawiam
    A.

  • 3. Data: 2003-04-04 23:14:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Jesli teraz lub w maju zalozy sie konto, a do konca czerwca zrobi pare

    Rzeczywiście fajna.

    Szkoda, że wniosków nie można przez net wysłać. Poza tym - czy koniecznie
    trzeba im we wniosku podawać czy ma się gdzie indziej konto? W dodatku z
    numerem rachunku??? Wydaje mi się, że to trochę przesada. Mogę im tego nie
    podawać?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-04-05 14:08:13
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Możesz bez problemów
    pozdrawiam
    A.

  • 5. Data: 2003-04-05 16:34:34
    Od: "Paweł" <z...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@W...pl> napisał(a):

    > Jesli teraz lub w maju zalozy sie konto, a do konca czerwca zrobi pare
    > przelewow internetem i 4 bezgotowkowe operacje VE to mozna wygrac calkiem
    > fajne nagrody.

    Jaki jest koszt tego konta. Na stronie w jednym miejscu pisza ze jest tylko
    jedna stala oplata miesieczna np. 10 PLN, ale juz w oplatach i prowizjach
    wymienione sa do konta e-direct dodatkowe oplaty np za karte lub token.

  • 6. Data: 2003-04-05 18:10:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Paweł" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > wymienione sa do konta e-direct dodatkowe oplaty np za karte lub token.

    Nie doczytałeś - opłata za token nie dotyczy posiadaczy konta e-direct.
    Natomiast opłata za kartę dotyczy karty dodatkowej (wydania i wznowienia)
    oraz podstawowej, ale wydanej w miejsce zastrzeżonej.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-04-05 20:17:19
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) blad napisal(a) Fri, 4 Apr 2003 11:27:08 +0200:
    >Jesli teraz lub w maju zalozy sie konto, a do konca czerwca zrobi pare
    >przelewow internetem i 4 bezgotowkowe operacje VE to mozna wygrac calkiem
    >fajne nagrody.

    Juz widze te tlumy, ktore zakladaja konto by wygrac lodowke,
    samochod czy pralke :)

    A mowiac powazniej: szkoda ze polskie banki na maja dzialow
    marketingowych. A zamiast tego stosuja jakies loterie - czyli
    rozwiazania dobre, sprawdzone w epoce PRLu.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 8. Data: 2003-04-05 21:06:38
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A mowiac powazniej: szkoda ze polskie banki na maja dzialow
    > marketingowych. A zamiast tego stosuja jakies loterie - czyli
    > rozwiazania dobre, sprawdzone w epoce PRLu.

    Masz na myśli banki w Polsce ? ;-)

    BAH

  • 9. Data: 2003-04-06 10:49:38
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nie chodzi tylko o to by założyć konto, ale też by z niego kilka razy
    skorzystać - vide warunki Loterii.
    Pewnie chodzi o to by się przekonać do wygody i użyteczności e-directa :-)
    Ja założyłem sobie już wcześniej i Golfa ani laptopa niestety nie wygram
    .... Pozostanie tylko dobrze działające i tanie konto :-(((

    pozdr.
    Azghar

  • 10. Data: 2003-04-06 11:03:49
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "azghar" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > .... Pozostanie tylko dobrze działające i tanie konto :-(((

    Tanie?? LOL. 10 za prowadzenie za miesiąc i np. 60 zł za dodatkową kartę -
    VE, to tanio? ;]]
    Lekka przesada...

    --
    Pozdrawiam,